Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Carma: Grattis till lillsessan på 1-månadsdagen! Glömde säga det igår
Linum: Ja! Nästa vecka hojtar vi till o fikar/lunchar whatever!
Nån mer som vill hänga på så är det bara att lyssna efter hojtet!
Carma: Grattis till lillsessan på 1-månadsdagen! Glömde säga det igår
Linum: Ja! Nästa vecka hojtar vi till o fikar/lunchar whatever!
Nån mer som vill hänga på så är det bara att lyssna efter hojtet!
Ja och så kan vi ju fika innan lunchen oxå, en aptitretare
oj du har väl spärrat alla kort?!?!
Har för mig (eller har jag drömt nu igen) att Ab inte kunde på onsdag 1/10?
Jag röstar för måndag eller tisdag!
Kul att springa på er igår, Tezz och Linum! Blev lite förvånad när jag såg två "kändisar" i skyltfönstret
Sen såg vi ju en riktigt kändis på andra sidan fönstret... fast i min förvirrade värld var han ju äldre och hade mindre näsa än orginalet.. hahahaha
Tack för jättefin present till Lilleman.
Ska maila hon med hudvården och se vad hon har för förslag på dag. Ska bli kul!
Hej
Vaknade imorse med feber, ont i kroppen och huvudet.. usch! Känns lite influensaaktigt. N hade nåt liknande i veckan så det är väl samma skit som jag har åkt på.
Har dessutom fått väldigt ont i min ena mjölkcentral. Vet inte om det är mjölkstockning eller ont av det andra. Vem sjutton ringer man och frågar om det??
Såvida jag är frisk till torsdag kan jag luncha/fika då. Måste bara vara tillbaka hemma till kl 14, ska hämta stora W då. Men bussen går ju precis utanför Dahls så det är ju bara att gå ut och gå på.
Ni får mail alldeles strax!
Mmm jorden runt packning... jojo det är bland annat därför man måste ha en barnvagn har jag kommit på!
Nibla: Tack! Just det ja.. dom finns. Fastnade i tanken att ringa sjukvårdsupplysningen men tänkte att nä tänk om det är en man som svarar vad gör jag då...? hihi
Nån som vill flasha till det med lyxservetter till dopet?
servettochetikett.se/default.asp
Gulligt..
Har ni vart i den nya pappers-scrapbookaffären i Allum?
Nibla: Nä det har kommit en annan, stod om den i nåt reklamblad man fick för ett tag sen. Ska om jag fattade det rätt ligga ute mot kyrktorget till. De har kurser mm