• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Bauti: Låter som att du har det bra i Lysekil, härligt!

Frujj: Ibland är man bara deppig och behöver gråta lite för att rensa i systemet. Hoppas du mår bättre idag!

Vill passa på att önskar er alla en riktigt trevlig helg och Nibla en skön semster!

KRAAAAAAAM!

• FruTez

God morgon! Eller God middag kanske man kan säga, hehe!
    Konserten igår var var helt fantastisk! Jag är inget jättefan av Iron maiden, men kunde inte låta bli att faktiskt bli det igår! De körde sina gamla låtar och när Allsångsfavoriten "Fear of the dark" kom... ja, kan ju säga att jag var inte ensam om att få gåshud! Det var en mäktig känsla! Efteråt gich vi ut och tog några drinkar och jag var hemma vid 3 igen! Jisses, det var länge sedan jag va ute så sent, *fniss*

Abbe: Har faktiskt träningsvärk, men inte efter headbangandet, utan i fötterna av att man stod upp och i händerna av att man applåderade så mycket!

Nu ska jag bara fixa ett par snabba saker, sedan ska vi gå ut, vart vet jag inte än, men bara ut! Vädret är helt makalöst!

Ha en skön söndag, girls!

• FruTez

God förmiddag!

Abbe: Eran fruktkorg har kommit! *fniss* Nä, du behöver inte åka in, har fixat det med en kollega istället!

Carma: Det verkade vara liiite svalare (eller ska jag säga mindre varmt) idag än igår... Kan inte vara så jättekul att vara höggravid i denna värmen! Hoppas att ni alla mår bra iaf!

Nibla: Ha en trevlig semester!

Nides: Min A såg din J utanför Iron Maiden i lördags!

Nån som vill fika med mig denna veckan? *drar i en hårslinga* Vet att det är många borta, men ni har iaf. en stående inbjudan på fikasällskap!

• FruTez

Ännu en tisdag...

Frujj: Var du på Marstrand i söndags? Vi åkte dit i söndags eftermiddag och satt på kajkanten och åt och tittade på alla båtarna som gled förbi!

• FruTez

Carma: "Brinnande fötter"... usch, det låter inte kul alls! Det var verkligen otroligt fina bilder som du visade... du ser ut att må bra och magen är verkligen stor och fin! Tänk att snart kommer det en liten person där ur...

• FruTez

Frujj: Då var vi på Marstrand samtidigt!! Vi åkte dit vid 4 tiden och åkte hem vid 7. Vi satt nere vid kajen och käkade fish n Chips, sedan promenerade vi runt. Gick bla. till den stranden som du var på!! Fast vi gick bara förbi en liten del av den. Stod och tittade på alla gravida (för det var ju jättemånga magar där *ler*) en stund och sedan gick vi tillbaka. Så nära, men ändå så långt bort, hihi!

Usch... har blivit förkyld. Har ont i halsen och det känns som att en potatis flyttati in i svalget... vill inte vara sjuk, har ju knappt hunnit börja jobba! Vaknade inatt och frös som bara den! KOm till jobbet för en stund sedan och var varm som bara den... *Bläää* Fast humöret är ändå på topp, så det ska nog gå bra idag ändå!

• FruTez

Förresten, måste tipsa om en blogg: www.iamyouroperator.blogspot.com/

Det är fyra personer som sitter i de två stora växlarna för sjukhusen här i Göteborg. De heter Tant 1, 2, 3 och 4 och skriver om samtalen som kommer in och sura kollegor. Vissa inlägg är verkligen helt otroliga!

• FruTez

Hej hej!

Linum, ser du ut som en pepparkaka nu eller? Hur är det med ryggen då? Gick allt bra? Välkommen hem!!

Allt bra här, trist bara tt behöva jobba när det är så här fint väder. Det ska tydligen bli kasst väder till helgen... helt otroligt igentligen... *muttrar*

Ha en trevlig torsdag allesammans!

• FruTez

Hej tjejer!

Idag är tydligen sista varma dagen, tyvärr ska det regna i helgen. Ska försöka vara ute så mycket det bara går för att få lite sol! Apropå sol... ni vet väl att det är partiell solförmörkelse idag? 44 % kan man se från Götet... Mellan 11.35 och 12.00 tror jag det var som tydligast... (hehe, kanske bara jag som är intresserad av sånt) men iaf!

Ha det så gott tjejer!

Nides: Glass? Beror på vädret, men en träff med dig oavsett låter toppen!

• FruTez

Hej tjejer!

Nibla: Låter som att du haft en härlig vecka på sommarstället och tur med vädret också! *tittar ut i regnet genom fönster*

Abbe: Har det redan gått tre veckor sen du gick? Jisses, va tiden går fort! Förresten, om tre veckor så firar vi juh bröllopsdag! *tihi*

Linum: Jädra blinnigar... *avskyr* Har du provat med AfterBite på? Fast det kaske bara funkar mot myggbett!

Fika imorgon, låter nice. Fast kruxet är att jag slutar 16.30 och har tyvärr ingen lust att gå omkring på stan i två timmar och fönstershoppa. SÅ kul är det inte, hehehe! Så jag hoppar nog över fikan denna gången...

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2