• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

God morgon!

Mycket att göra idag. Vi är för lite folk idag. *pustar*

Abbe: Jag får nog lämna över planeringspinnen till någon annan. Hinner knappt med att titta in här på dagarna så då kommer jag inte att hinna samla trupperna. Iaf inte som det ser ut idag!

Jag önskar att maken min ville överraska mig på bröllopsdagen, men det verkar inte bli nått. Får pika honom lite. Han har blivit så kass på romantik och skyller allt på att han "är såå dåålig på sånt där...!" Hmf! När vi träffades var han minsann inte sååå dålig på sånt. Han måste skärpa sig lite! hihi! Jag tror att jag har skämt bort honom!

Så, får skicka iväg detta inlägget nu. Började skriva för en timme sedan, Hehe!

• FruTez

En liten grej... nästa gång vi startar en ny tråd, kan den som startar den lägga den under kategorin "Medlemsgrupper"? Det tar mycket längre tid att hitta tråden nu. Ibland när jag har bråttom kikar jag bara in och läser utan att logga in och när förra tråden låg i den kategorin, så låg den nästan alltid högst upp!

Abbe: Varför hejar du på Nides? *nyfiken*

• FruTez

Hej tjejer!

Va spännande det är nu när "födelsedagarna" närmar sig!! *hihihi*

Måste förresten, berätta. Det ringde en tjej till mitt företag. Ni vet ju alla att jag sitter tillsammans med ett gäng andra personer. Den här tjejen började berätta om sitt problem med ett paket och jag kände igen rösten så väl, så jag var tvungen att tillslut fråga och det var den jag trodde, Addiz!!

• FruTez

Nibla: Åh, va spännande det är att läsa om dina "symptom"!! Det är väl kroppen som förbereder sig för dagen D! En kollega här på jobbet är också gravid och hon ska på ultraljud imorgon. Hon är i vecka 19, tror jag och har redan en stor mage! Ni måste ju ha jääääättemagar nu allesammans!?!

• FruTez

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er! Inga bebben på väg?

• FruTez

Carma: Att det ens finns så lång telefonkö!! Man tycker ju att det borde vara stopp vid iaf. 99... Är det försäkringskassan?

• FruTez

Hej damer!

Är hemma efter en fika med vänner på stan. Hamnade i en intressant diskussion om musik och att sjunga. Jag anser att det finns människor som har nått som heter talang, men en annan tjej sa att det bara hänger på att man börjar träna när man är liten och att man får rätt sorts träning. Jag tror att alla kan lära sig sjunga, men bara till en viss grad sedan är det talangen det hänger på den sista biten. För jag har lite svårt att tro att jag skulle kunna lära mig sjunga lika bra som tex. Mariah Carey bara jag var född i rätt familj och fick bra lärare!

Linum: Du är ju musikalisk, va tror du? Finns det talang?

Bauti: Va kul med resa! Vi får hålla våra BT-tummar för att det går bättre denna gången! Jag har själv suttit och letat resa idag. Kikade på allt från Kanarieöarna, Thailand, Egypten, Tunisien och Goa i Indien... vet inte alls var vi kommer hamna än!

• FruTez

Hej!

Carma: Spännande med magen!!!

Frujj: Låter som det är en liten vildning därinne! Håller tummarna för att han änder sig rätt nu och stannar där!

Bauti: GRATTIS!!!

Nides: Oj, hoppas att du kryar på dig nu!

Linum: Hoppas din remiss och tid kommer snart, NU!!

Själv så väntar jag också på en remiss och tid, fast jag berättar mer om varför senare... det är inget trevligt iaf...

*håller helt enkelt tummarna för alla som behöver!!*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2