• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Bauti skrev 2008-08-14 15:11:47 följande:
    TezLungna ner dig.Det är alltid långt för någon när vi skall träffas.Sedan är det inte alla som säger det.Sluta ta illa upp så fort man nämner något du har sagt. Det är inte min melodi att trippa runt på tå för att inte säga något "olämpligt". JAG säger som jag tycker och passar inte det så skiter jag i vilket.Lika mycket som du får gnälla på att det är lång få jag gnälla på vad jag tycker om det!
    Bauti: Så om jag har fattat det rätt så gnäller du på att jag gnäller på att det är långt? *puss*

Det jag menade var bara, att jag inte fattar var diskussionen tog vägen. För alla är ju överrens om att det är långt juh!

Linum: Hmm... cykel, nä, men moppe, now were talking!
  • FruTez

Carma: Tack för inlägget och grattis på Bröllopsdagen. Hoppas dagen blir lika härlig och fluffig som bommulstussar!

• FruTez

Hmm... stavade fel, men det får gå!

• FruTez

Hej tjejer!

Abbe: Du kan sluta och leta runt i korridorerna! Jag jobbar för fullt! Ska iväg ut en sväng strax bara. Hoppas allt är bra med er alla och att storkarna hittar rätt!

Linum: Grymt snygg bild på bloggen!

Carma: Vilka underbara kort, tror att jag ska sno lite idéer!

• FruTez

Hej tjejer!

Tack Abbe, känns lite som man har vunnit på lotto eller nått! Oron har nog funnits där, fastän jag inte har tänkt på det så mycket... Ha det så gött på resan och ta ett glas champagne för mig me!

Inga bebisar? *letar efter storken*

• FruTez

Abbe: Jag brukar faktiskt gå till Matilda! Hon är verkligen jättetrevlig och duktig. Åtminstonde så passar hon bra för att klippa mitt hår. Hon jobbade på Modig Hårdesign innan, men 1/8 öppnade hon eget ställe. Ska dit snart och fixa frillan! Jag ville att hon skulle gjort min brudfrissa, men när jag var där i Januari så var hon redan bokad i Augusti, snacka om poppis!

• FruTez

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra. Nån som har hört något mer?

• FruTez

Linum: Tack för uppdateringen! Man tänker ju och undrar...
    **kniper alla fingrar och alla tår för familjen Carma!**

Abbe: Grattis!! *vinkar*

Nibla o Linum: Tack för gratulationen! Idag ska vi ut och äta. Senare ikväll ska vi öppna en låda med hälsningar från alla bröllopsgästerna och även korka upp en flaska champagne som vi sparat till nått speciellt tillfälle!

• FruTez

Kikar in snabbt! Har börjat se ett med just tisdagar, regn och sura kunder... *muttrar*

Nibla: Har inte du redan deg på jäsning? *fniss*

• FruTez

Ops! Skrev fel! Det ska stå att jag har börjat se ett mönster med just tisdagar... regn och sura kunder!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2