Upp och ned, hit och dit
Gomorron!
Vad kul med Singapore & Bali, Rosen!! Låter verkligen som en otroligt välförtjänt semester!
För vår del händer det inte så mkt på resefronten för tillfället, det är nog mer av den kulinariska varianten för vår del just nu Men det är ju inte fy skam det heller!
I onsdags firade mannen & jag fyraårsjubileum (sen vi träffades) med champagne & div smårätter till & i torsdags en suverän middag på Casa Nostra med tjejkompisarna.
Nu i fredags tog vi en promenad till stan efter jobbet & hemvägen halkade vi in på vinbaren Barrique på Lorensbergsgatan. Inte så mkt folk just då, så vagnen med dottern fick rum utan bekymmer. Mannen som driver stället är otroligt kunnig - undertecknad njöt av en grymt god Sancerre för sisådär 125 kr glaset & mannen ett glass rött från "nya Spanien". Fick en lång lektion i alla nya viner från Spanien som kommer mer & mer nu - kul! Sen blev det en kantarelltoast hemma - yummie!
I lördags blev det en fika på G Chocolat - kaffe & deras helt underbara praliner - dessutom ute i solen - mmm!
...och sen fortsatte det i samma takter på kvällen då min bror med familj var över på middag. Insåg igår kväll att jag haft en riktig njutarvecka! Känns välförtjänt nu när jag börjat jobba igen