Upp och ned, hit och dit
Jag har hört att Mongoliet ska vara väldigt vackert men att man ska ge sig ut utanför UlaanBaatar för att uppleva det vackraste av landet. Roligt med människor som längtar efter exotiska resmål!
Jag har hört att Mongoliet ska vara väldigt vackert men att man ska ge sig ut utanför UlaanBaatar för att uppleva det vackraste av landet. Roligt med människor som längtar efter exotiska resmål!
Det är praktiskt att känna folk på olika platser, min morbror med familj bor i Spanien (och har dessutom flyttat runt från Madrid - Sitges - Tarragona - Madrid igen) så där har man ju i princip bott på somrarna under tonåren, min farbror bodde tidigare i Bryssel och nu bor kusinen i Santiago. Dessutom har jag vänner i London, Australien och Guinea Conakry.
Det som är så bra med utlandssvenskar är att de ofta vill ha besök hemifrån varför man kan besöka människor man kanske inte skulle valt att resa och besöka i Sverige.
anne på grönkulla skrev 2008-07-04 19:05:22 följande:
Hej alla livsnjutare! Hoppas er helg varit lika underbar som min! Blev så inspirerad av allt prat om skaldjur här så vi åkte ut till sommarstugan i fredags och åt skaldjur och drack bubbel i solnedgången. Resten av helgen blev lika härlig med båttur, kajakpaddling, grillning och bad.
Ab fab skrev 2008-07-07 08:07:44 följande:
Ab fab skrev 2008-07-07 08:20:22 följande:
Haha, ok. Volvo har vi nu men det blir det aldrig igen, planerar att köpa en Mini Cooper Clubman. Några barn kommer det inte bli heller, men hus, strandtomt och drinkar med grannarna kan jag tänka mig
Självklart!