Inlägg från: Tooticki |Visa alla inlägg
  • Tooticki

Upp och ned, hit och dit

Vilken del av Egypten?
    Har varit i Dahab och det enda jag kan rekommendera är dykningen. Maten, hotellen, människorna, servicen etc var jag inte imponerad av.

• Tooticki

Ok, jag är ny i och med denna tråd så det visste jag inte. Då är det säkert mer anpassat efter turisterna och därmed bättre.

• Tooticki

Personligen hade jag hellre valt Libyen eller Algeriet, men det är för att jag dels inte gillade Egypten och dels för att jag föredrar lite ovanligare resmål.

Pyramiderna och berget Sinai är lockande, det håller jag med om.

• Tooticki

Låter precis som jag! Att vi bokade resan till Sydamerika 5 månader innan avresa är väääldigt spontant för att vara jag

• Tooticki

Haha, strukturfacist är mitt mellannamn

• Tooticki

Haha, nej. Det viktigaste tycker jag är att man inte blir så mycket kontrollfreak att man inte kan omprioritera om något kul dyker upp.

• Tooticki

Jag har varit i Alicante och kan rekommendera Altea, helt underbar liten by. Var i Villajollosa och åkte till Altea för att äta middag en kväll så jag har bara varit där väldigt kort men gillade byn mycket. Inte lika turistigt som resten av Alicante. Annars är Villajoyosa också bra.

www.panoramio.com/user/13251/tags/Villajollosa%20Alicante

• Tooticki
    Piggelin1 skrev 2008-07-09 12:30:11 följande:
    Förresten - nu när det är ett gäng Gbg:are härinne, är det ngn som testat relativt nya That's Amore nära Linnéplatsen? Tydligen är en av delägarna samme man som driver grymmestället La Cucina Italiana nära Korsvägen. Lite billigare än La Cucina... om jag förstått rätt.
    Nej, men jag är sugen, verkar bra. Gillar italiensk mat mycket.
  • Tooticki

Ab fab skrev 2008-07-10 10:53:40 följande:

New York -tips tas gärna emot!
    Oh, ja! Längtar efter att åka dit men har insett att man kanske får mer ut av det om man åker med kompis/ar än om man åker med maken som inte är jättesugen!
Svar på tråden Upp och ned, hit och dit