• casandra

Vilken är den bästa utlandsresa ni gjort?

Vilken resa har varit den bästa och mest minnesvärd för dig/er?
    Vår bästa resa är Mexico! Vita ständer,härligt vatten, trevliga människor, mycket att se och god mat!!

• Svar på tråden Vilken är den bästa utlandsresa ni gjort?
  • EnaOline

vad kostade mexico resan? hur länge var ni där?

• casandra

EnaOline: vi var där 2 veckor och resan kostade ca 32000 för oss bägge förutom fickpengar, vi hade halvpension.
    Vilken är din bästa resa?

• lycklig78

Thailand av just samma anledning som du tyckte mexico

Har tyvärr inte varit i Mexico men skulle gärna vilja dit nästa resa.

Jag var väldigt förtjust i Kefalonia och Kroatien också.

• casandra

lycklig78: Ja Kroatien är fint! Vi var på ön Brac förra året, det var supertrevligt!

• Det stora Blå

Det finns 2 öar som vi alltid längtar tillbaka till, och det är Sardinien och Sicilien. Vet inte varför egentligen.

• Big Smile

Brasilien med följande resrutt: Rio de Janeiro (storstad) => Pantanal (vidsträckta vidder, bodde på en gård) => Amazonas (härlig regnskog, avkopplande, bodde på en flytande lodge) => Pipa (sol & bad) => Rio igen

• Pyron

Det lilla som jag varit med om i mitt liv så var nog resan vi gjorde till norge, vi tältade och åkte runt och tittade på en massa saker.

Men den närheten vi hade då, den var helt enorm.
    Sen kommer jag nog tycka andra resor är bra oxå, men det var vår första, inte så glamorös kanske men helt perfekt.

• grata

5 veckor på Australiens östkust...

• Novemberbröllop08

Tunisien måste jag nog säga. Av dom Grekiska öarna jag varit på så var Korfu och Zakynthos underbara.

Svar på tråden Vilken är den bästa utlandsresa ni gjort?