Vilken är den bästa utlandsresa ni gjort?
Vilken resa har varit den bästa och mest minnesvärd för dig/er?
Vår bästa resa är Mexico! Vita ständer,härligt vatten, trevliga människor, mycket att se och god mat!!
Vilken resa har varit den bästa och mest minnesvärd för dig/er?
Vår bästa resa är Mexico! Vita ständer,härligt vatten, trevliga människor, mycket att se och god mat!!
Jag vill tillbaka till Kina. Vill att vår bröllopsresa går dit men då behöver man tid och med två barn vill vi inte lämna dom så länge.
Vår Jorden Runt resa 2004. Sthlm-LA-Fiji-NZ-Australien-Singapore-Thailand-Sthlm. Otroligt kul och upplevelserikt.
Men om man ska ta en lite mer ordinär resa så måste jag säga när vi (pojkvän + ma/pa + syster med man och barn)åkte till Mallorca och hyrde hus uppe i bergen. Det var ett fantastiskt hus med en endless pool som hade utsikt över bergen och inte en människa i sikte. Landskapet var fantastiskt och vi gjorde dags-/kvällsutflykter varje dag. Underbar ö om man passar sig för de värsta turiststråken.
Vi var på bröllopsresa på Dominikanska Republiken 19/5-3/6 2008. Nyss alltså . Säjer bara..Vilken lyxresa! Närmast paradiset jag vart, och då är jag en inbiten Thailandsresenär. Kika på www.tripadvisor.com och sök på Punta Cana Princess. Där bodde vi i 16 dagar! Längtar tillbaka!
Mina tre favoritresor inföll förra året.
Först åkte vi på bussresa mellan Edinburgh och Loch Ness. Loch Ness var såååå vackert!
Några dagar senare åkte vi til Prag, i Tjeckien, och dit ska vi absolut igen, och håller på att leta resa...
Å i september åkte vi till New York, och dit ska vi också igen! Enda kravet min man har, är att vi ska tillbaka til Prag innan vi far till NY, och det är helt ok för mig!
Var rundresa pa egen hand i Vietnam och Laos, med avslut med strandsemester i Thailand. Thailand var vâl det vi bada minst uppskattade under den resan.
Annars hade vi en fantastisk resa till Grekland; Santorini och Mykonos, men INNAN den egentliga sâsongen började, i maj. nâstan folktomt och underbara landskap att puttra fram pa med skoter. Trevliga människor ocksa!
Eller norra Italien/Toscana pa campingsemester. De har fina campingar med bra lägen och oftast pool; om man inte väljer de allra sâmsta. Otroligt mycket att se, trevliga människor och god mat. vi reste in rfran frankrike med bil, ner längs kusten till Piza, in via den lilla byn vinci, upp längs östkusten till venedig och vidare via Verona och Milano.
Italien/toscana. Bodde på vingård mittemellan Sienna och Florens Hästar man kunde låna och egen producerat vin att dricka på kvällarna ute på den stora stenaltanen Restaurngen i grannbyn med alla härliga italienska familjerna och doften av timjan närm man öppnade fönstern på morgonen.Shopping i Florens och ett härligt uteliv Åh nu längtar jag tillbaka!
indien, var där 2 veckor i januari. helt underbart... Allt var väldigt billigt... vilket är brq för plånboken... Så vackert och väldigt trevligt folk... Kan tänka mig att åka dit igen..
USA!! Älskar landet!
VI gjorde en traditionell rutt: SF-LA (Highway 1) Grand Canyon- Las Vegas och tillbaka till SF. Sen 1v på Hawaii. Härligt!
å just det ja, vi var borta en månad, 3v på "fastlandet" 1v på hawaii.