• Nirre

De rövade bort min blivande igår...

Igår var min blivandes svensexa, en vecka innan vårt bröllop. Och vilket skick han kom hem i... Jag kan säga såhär, vi har en sexmånaders hemma och han är en dröm att ta hand om jämfört med detta... Nästan så jag trodde han var drogad. Inte en enda hjärncell kvar i huvudet... Känns inte som kärleken sprudlar just nu, och nästa lördag är den stora dagen.
    Blir lite ledsen i ögat!!

• Svar på tråden De rövade bort min blivande igår...
  • Nirre

Ja, jag blev hippad i mitten av juni. En hel dag full av härliga pisamheter ;)
    Och var absolut inte i det skicket när jag kom hem...
    Hade han pillat på tapeten hade jag blivit glad...nä, han kunde varken gå, stå eller prata alls. Inte ens hålla sin egen balja i händerna... när han skulle prata kom det ut oförståeligt gurgel. Han har varit kanon förr, men detta tar prisernas pris... Jaja, nu är han uppe o står iallafall.

• ia7

Bara att sätta lillen i händerna på honom nu och säga din tur! Mamma ska vila nu... No mercy är det som gäller här

• Miss Blue

..jag skulle aldrig sätta min 6månaders i händerna på en onykter karl......skulle inte vilja riskera att det händer nåt med bebben

• ia7

Han är väl knappast onykter nu???? möjligtvis MYCKET bakis, en del av poängen

• Miss Blue

...om bebben mår illa utav alkohol-ångorna får h*n väl kräkas lite på pappa........

• Kakan Mascha

Har kan säkrt ha en del promille kvar i kroppen! Skulle han köra bil och blåsa skulle det nog garanterat ge utslag!

Vänta ut honom bara, han kommer ha en sådan ångest över sitt beteende att han kommer vilja kompensera i veckor!!

Och kommer han inte ihåg något - påminn honom!

• EvelinaK

Lämnar eran son till honom stäng av mobilen och åk och fika med några kompisar!!

• ingeberg

usch...det är min STORA fasa att dom bara ska supa ner min m2b och sen får jag ta hand om allt skit...vill inte vill inte vill inte...kan man va så fräck att säga det till hans vänner...vi har 3 barn hemma liksom...lite förståelse får dom väl ha??

• stenbruden

Ingeberg - Säg det till honom istället... Han är ju fullt kapabel att fatta sina egna beslut om vad som slinker ner i strupen....Om inte annat så kan det vara kul att minnas sin egen svensexa

cesseny - tapetskarv som dörr, ursäkta men det va det roligaste jag hört på länge *gapskrattar*

Svar på tråden De rövade bort min blivande igår...