• Nirre

De rövade bort min blivande igår...

Igår var min blivandes svensexa, en vecka innan vårt bröllop. Och vilket skick han kom hem i... Jag kan säga såhär, vi har en sexmånaders hemma och han är en dröm att ta hand om jämfört med detta... Nästan så jag trodde han var drogad. Inte en enda hjärncell kvar i huvudet... Känns inte som kärleken sprudlar just nu, och nästa lördag är den stora dagen.
    Blir lite ledsen i ögat!!

• Svar på tråden De rövade bort min blivande igår...
  • cesseny
    stenbruden skrev 2008-07-10 16:50:42 följande:
    cesseny - tapetskarv som dörr, ursäkta men det va det roligaste jag hört på länge *gapskrattar*
    Ja, eller hur! Sambon får fortfarande höra det mellan varven, trots att det är några år sedan. Han blev lite förnärmad över att jag berättade om incidenten här på bt, men jag lugnade honom med att det är ingen som vet vem han är, och lite får man bjuda på sig själv!
  • stenbruden

Japp såna saker kan man inte hålla för sig själv Det måste man bjuda på, det ingår liksom i "göra bort sig på fyllan" paketet

Jag skrattar bara jag tänker på det, ser det liksom framför mig (även om jag inte vet hur han ser ut)

Hade min man gjort det så hade jag lagt mig på golvet och skrattat ihjäl mig!!

• ia7

Min gubbe låg på hallmattan och sa: "älskling kom och lägg dig här i båten med mig" Undrar om hans värld gungade??

• Fenixx
    ia7 skrev 2008-07-10 18:17:40 följande:
    Min gubbe låg på hallmattan och sa: "älskling kom och lägg dig här i båten med mig" Undrar om hans värld gungade??
  • Zozo

Värsta tillfället med min käre make var för nagra ar sedan när vi kom hem fran en fest o han var saaa dragen. Vi bodde da pa 5e vaningen utan hiss.. "Älskling, jag sover här pa gatan.. jag orkar inte ga upp" Spaghettiben pa det... Jisses! Det tog tva timmar att fa upp honom!

• Fredrik och Sabine

Men herregud - det var hans svensexa. Vad gör det om han blev full?!? Han hade säkert skitroligt, och det tycker jag att man får ha på sin svensexa (eller möhippa med för den delen).
    Man får ju såklart iskallt räkna med en bakis brudgum efter en svensexa.
    Det går ju över!!!!!

• 090208

Svensexan ar ju en av dom roligaste festerna i livet! Sa lange ni inte ar religiosa, eller han gjorde nat dumt, sa ar det val lugnt..? Haller med hon over mig.

• valkyriana

Hoppas att han hade skitkul. Säger som ovan. Om han inte gjorde något dumt så är det väl ingen fara.
    Visst förstår jag att det är ett helvete att behöva ta hand om honnom om han spyr och du har en bebis att ta hand om.
    Men det är en övergående fas.
    Men inte ska man vara oshysst (mot både han och bebis) och låta han ta hand om barnet klockan 12.

Nej den respekten får man väl ändå ge varandra att låta varandra sova ut efter en svensexa/möhippa.
    Skulle min m2b gett våran lilla till mig på morgonen efter möhippan och dragit iväg med sina polare och stängt av mobilen? Det hade jag ALDRIG förlåtit.
    Min m2b var inte sig själv för än på måndagen...

(Nu vet jag ts att det hade du inte tänkt göra heller )

• PL080802

Om han vanligtvis är delaktig i hemmet och barnet borde det väl inte vara några problem att han är bakis och kräks en dag? Förstår dock om du känner stress inför bröllopet, man vill ju vara pigg och ha allt klart och att förlora en dag i planeringen kanske inte är så lyckat..

• stenbruden

HAHAHAHA
    Detta blev ju en riktigt kul tråd... Kommer inte på något som kan bräcka detta bara... ska fundera

ia7 skrev 2008-07-10 18:17:40 följande:
Svar på tråden De rövade bort min blivande igår...