Sambon rädd för att säga att barn inte är välkomna!!
Jag blir sa arg pa alla de som inte respekterar det faktum att vi vill ha ett barnfritt bröllop! Allra argast blir jag pa min sambo som trots att vi har kommit överens om det fran allra första början, nu börjar att vela lite. Hans systers barn är vana vid att sta i centrum 99% av tiden och det är en av anledningarna till att vi inte vill att de ska komma, vilket har varit klart fran början, men nu säger han att om de vägrar att lämna bort barnen utav nagon anledning sa kommer han att ha svart att säga att de 'maste' göra det! Halla, de har haft 4 manader pa sig att vänja sig vid tanken att inte ha med barnen och ordna en barnvakt, men ända är det fullt möjligt att hon pa bröllopsdagen kan säga detta. Till saken hör att även min sambos kusiner har bokat flygbiljett till sitt barn (äldre 10 ar), utan att höra med oss om det är ok (pa inbjudan star bara föräldrarnas namn) och nu vagar inte sambon säga att barnet inte är välkommet, trots att jag har sagt det till alla mina släktingar!!! Nagon som har nagra idéer??