Så bara för att man väljer ett litet bröllop så ska man inte få vara fin? Det tycker jag låter lite instängt!! Giftemålet är väl ändå för dom två som gifter sig oavsett gäster eller inte? Så oavsett så måste man väl få känna sig som en prinsessa om man nu vill känna sig så?
Tjolinti skrev 2008-07-20 17:13:45 följande:
Förstår inte meningen med o köpa sin drömklänning om man sedan inte bjuder några gäster på sin mottagning o visa upp den för. Då hade jag hellre gift mig i trasor och varit med nära och kära på dagen som ska betyda mest i ens liv.
[/citat]
Vi har endast våra närmsta med oss, dvs föräldrar å syskon och ändå kommer nog vårt bröllop att gå på 60 000 sammanlagt! Så bara för att man håller det litet behöver inte det betyda att man inte har råd med mer!
Tjolinti skrev 2008-07-20 17:21:54 följande:
[citat]
Då har alla olika meningar om ett drömbröllop, För mig handlar det mer om familj o vänner än o vad jag själv ska ha på mig. Visst jag har köpt en underbarklänning men vi bjuder ändå kring 60 personer. Jag har sparat i ett år för detta. Då hade jag hellre väntat. Förstår inte riktigt varför man inte hellre kan vänta lite med bröllopet då än o dra in på allt.