Ännu en tur med barnkarusellen
Hej på er!
Tillbaka i det regniga Sverige från Italien och massor med god mat och dryck (det syns på midjan, men gott var det i alla fall), trevliga bilturer, underbara byar... ja, ni vet allt det där som man gör på semestern. Det känns att vi har varit borta längre än två veckor eftersom allt har varit så intensivt.
Har försökt läsa ikapp, men måste gå genom tråden ännu en gång, så mycket som ni har skrivit.
Skickar först en megastor kram till Vickan! Vilken jobbig erfarenhet, men hoppas att du mår bättre snart. Kram!
Lappis, så du bimar nu? Vi är vältajmade den här gången, jag bimar också utan att veta exakt när jag hade mens senast... någon gång under helgen för fyra veckor sedan.
Cissi - en extra stor kram till dig. En fråga bara: varför utsätter du dig för det här? Jag tänker rätt så krasst och egotrippat (och står på kvinnans sida : du har jobb, du har Victor, du är frisk och har föräldrar vid liv. Att hjälpa någon som har alkoholproblem om personen i fråga inte vill ha hjälp är väldigt besvärligt och att leva tillsammans är ännu jobbigare eftersom man aldrig vet vilket tillstånd människan kommer att befinna sig i nästa morgon eller kväll. Att handla mjölk kan innebära en möjlighet till en fylla om man hårddrar.... hinner tyvärr inte skriva mer, men psyktantens tanke om att det är ok att använda sig av män som spermadonatorer är underhållande (sorry för ordvalet!).
På tal om bim - min kropp har alla symptom som man kan ha den här gången. Nästäppa och så känner jag mig så yr (annars är jag väl frisk, tror jag , trött, ömma bröst, ont i tjejmagen i kanske en vecka och så klart ett negativt gravtest
Kram till alla! Skriver mer imorgon, dags för en middag med kompisar i Stockholms kyla!