En hälsning från andra sidan av havet Det är onekligen en sak som är bättre i Stockholm just nu och det är vädret, här har det regnat hela helgen, mulet och trist. Nåja, kan alltid passa på att äta upp mig ännu mer, goda korv varierat med underbara bakelser är inte så dumt
Mamma Mia - tänkte spontant att ni pratar om mvc på Karlaplan, men det handlar ju musikalen och filmen. Kunde intala mig att jag gillar musikalen, kanske för att det alltid är trevligt att gå ut och äta middag innan, lyssna på musik som man känner igen, ja, ni vet Kommer nog inte att gå på filmen eftersom risken är stor att jag kommer att känna som Telis...
Lappis - bra att ni redan är igång med processen som verkar vara en långvarig historia. Ska bli intressant att höra vilken information ni får från soc *funderar på vad det är som man kan informera om under en så lång tid* Måste säga att jag redan nu väntar på en rapport.
Här är det status quo. Maken tyckte igår att vi faktiskt kan ställa oss i kön utan att göra någonting konkret åt saken och det är nog en god idé. Märkte att vi tenderar att analysera sönder saker, inget bra när man är två om det.
Telis - hur ser det ut för dig, när ska du göra nästa ivf?
Nenne - en stor kram till dig! Håller fortfarande tummarna och ring den här doktorn!
Liten - det här kursen som du gick verkar ha varit väldigt bra. Imponerande att det har börjat fungera så bra med Mindres sömn och mat.
Cicci - håller tummarna! *kanske med tanke på den senaste tidens incidenter, men hoppas att det ordnar sig på bästa sätt* Det blir i alla fall klart till tråddejten om det blir plus eller bom. Vi behöver iofs plus i tråden
MrsB och Brudsommar - hade faktiskt ingen aning om att det finns "dagisbarn". Intressant att läsa diskussionerna även om man själv befinner sig åtminstone ett par år ifrån dem.
Nu ska jag gå ut med taxen. Kram!