Ännu en tur med barnkarusellen
Just det, det var ju de där bilderna som fanns i ditt galleri Lappis. Hade glömt bort hur fina de var!
Just det, det var ju de där bilderna som fanns i ditt galleri Lappis. Hade glömt bort hur fina de var!
Fniss!
Åh, jag är asbra på bluffstop!
Ljuger sällan jag med, mest för att jag har dåligt minne och vill inte trassla mig in i olika lögner. Hahaha, annars är det en av mina fantastiska egenskaper, jag kan blåljuga någon i ansiktet utan att röra en min! När jag tänker efter så borde jag verkligen skriva med den fina egenskapen i en jobbansökan!
Lappis, man måste vara inloggad för att lämna avtryck! Annars blir man bara gäst.
Så, förmodligen är det så, att det finns någon ej inloggade smygläsare här just nu och ville kolla in dig Lappis, för att se vad det är som är så intressant på din sida.
Är du och skriver i många olika trådar Lappis? Det kan annars vara en av orsakerna till hög statistik. Det kan även tänkas att folk klickar på din sida för att man är nyfiken på din avatar. Den är lite svår att se i det här lilla formatet. *spekulerar*
AM, glöm inte att jag kan författa några kommunikationsskyltar åt dig om det behövs!! Ha det kul på shoppingen!
Nenne, va?? Konstigt!
Lappis, skönt att du har bra återhämtningsförmåga!!
Hej, det här är Page.
Namn:Adriana
Skostorlek:36
Varför läser ni här:Svårt att låta bli!
Vad ska ni göra i helgen:Snyta mig, och bli bästa vän med handspriten
Tips: Bisolvon, vitaminer, akup., tandborstsex!
Trevlig helg till dig också Cicci!!
Shit vad modigt av dig Ore!
Dina fester låter roliga Nenne!!!!!!!!!
Har ni någonsin samlat alla tips på ett och samma ställe? Ungefär som med bim-listorna. Det är nog inte mycket som inte har blivit utforskat i den här tråden...
Jag tror att jag ska återvända till mitt spritande av lägenheten. Har jag riktig tur kommer jag att sprita mig själv invändigt ikväll!
Choklad med havssalt?! Det låter konstigt nog gott...fast det är nog med all största sannolikhet mörk choklad, och jag brukar inte gilla det. Ska nog försöka tvinga i mig mörk choklad, så att jag överlever snussuget utan att bli fet!
Nu har J kommit hem! Hans hårsäckar har tydligen vaknat till liv igen, för att hade nåt fjunigt över läppen. Har kontrollerat de nedre regionerna också, men där är det fortfarande pp som gäller!
Dags att besiktiga bilen!!
Hahaha Nenne, bara en snabb titt, inget annat!!
Mugglan, ja, stort eloge till dig!! Hur mycket skummade du?
BS, fy vad trist med Iris hals! Hoppas att hon inte blir ett halsflussbarn i framtiden. Fast jag fattar inte hur hon kan vara ful i halsen utan att sänkan stiger något?
Lappis pssst! Jag hittar inte se sura diskussionerna, men blev mycket nyfiken. Var ska jag leta?
Jag fattar inte hur jag har kunnat komma upp till 2000 inlägg!
Jag tror att jag har drabbats av bihåleproblem för första gången i mitt liv. Hoppas att det ger sig snart.
J ropar på mig och påstår att filmen Freddy vs Jason är "asbra" och att jag måste titta! Jag är tveksam...