Ännu en tur med barnkarusellen
Detta "icke-gift"-kommentaren lät snuskigare än jag hade tänkt mig. Jag menade självklart att J är händig som tusan och vi behöver oftast ingen hjälp.
Detta "icke-gift"-kommentaren lät snuskigare än jag hade tänkt mig. Jag menade självklart att J är händig som tusan och vi behöver oftast ingen hjälp.
För att förtydliga det ytterligare: jag funderar inte på att sälja min kropp sexuellt!! Är något uttråkad bara, och jag finner de flesta jobb trista. Tycker inte heller att det är så fantastiskt roligt att städa och laga mat, men jag gör det ändå. Det vore inte fel att få betalt för det.
Hahaha, Lappis! Visst blev det liiite äckligt?!
Ah, är det så det fungerar? Man kan säkert leva bra utan en mjälte, problemen uppstår om man skulle drabbas av en sjukdom, och om man har då ett lägre immunförsvar. Förstår att det inte är ett lätt beslut MSW.
Var finns Vickan när jag behöver höra: Page, sluta att leva i en fantasivärld! Klipp dig och skaffa ett arbete!
Vickaaaan, hoho?
Frullan, med de har så många olika typer Martens ju!! Man behöver inte klämma på sig 20-hålarna! Är jättesugen på ett par (Martens)Mary Janes. De har en lagom klack och en TJOCK sula, något som vanliga högklackade skor sällan har! Nå, hur står det till med tanten egentligen?!
Nenne, hehehöhö! Japp! Om det finns typer som betalar pengar för att titta på en jättetjock kvinna (med kläder på), borde jag kunna ta betalt för att vägra någon sex och tjata! (Ni fattar väl att jag skojar. Eller hur?!)
Fnissigt värre! Fick precis ett "klipp dig och skaffa ett jobb"-sms från Vickan!
Hahahaha! Tack Vickan! Behöver höra sådant mitt i ett maniskt tillstånd. Konstigt att den här överskottsenergin inte leder till något vettigt.
MSW, det är lite lurigt med just trombocyter, att man inte märker av att de är låga. Vet du hur låga? Har för mig att man ska ligga på 250-350.
Roligt att prata med dig också Vickan!
Usch, vad hemskt att klämma Mindres finger. Jag brukar få dåligt samvete bara jag trampar på kattens svans...