• Mrs  B

Ännu en tur med barnkarusellen

Lappis
    Tror nog också det är bättre att du väntar tills kroppen är redo för då kommer det att gå vägen för er.

• Mrs  B

Gog förmiddag!

Hostar som en galning och huvudet sprängs snart.
    Måste kanske ta mig och Max till doktorn nästa vecka om det inte blivit bättre. Han hostar lika illa som mig på natten så det blir inte mycket till sömn.

Nenne
    Skänker också bort min plats angående ett syskon.

Maken vill så gärna ha en till och det vill jag också MEN inte just nu.

Plus till er andra alltså!!!!!!!!!!!

• Mrs  B

Nenne
    Har alltid sagt att jag ska vill ha 3 barn och det har jag ju i och för sig, men en är i himmlen så det blir nog ett försök till om något/några år.....

• Mrs  B

Nenne
    Ingen fara, livet är skit ibland, så är det......

• Mrs  B

Jag har alltid med mig en vattenkokare och diskmedel för diskning i handfatet. Funkar hur bra som helst.

Men nu när vi ska åka till Kanarieöarna har jag faktiskt valt ett väldigt bra familjehotell med ett extra paket för Malte (säng, skötbord, micro, barnstol, sulky mm). Dyrare än andra men värt det just nu tycker vi.

• Mrs  B

September
    Lägenhetshotell????

På resor kör jag välling, gröt och burkmat.

• Mrs  B

God kväll!!!

Tinga
    Usch för magjukan!!!!!!!!
    Hoppas du mår bättre snart och att inte maken och pojkarna blir smittade.

Cicci
    Trist med bilen!!!!!!!!!

BS
    Hoppas du snart får reda på vad som är fel med ryggen!

Själv sitter jag ännu en kväll men huvudvärk och axelvärk.
    Börjar bli trött på det här nu.....

Men drack iaf ett glas vin till maten.

• Mrs  B

Frullan
    Skickar en stor kram till dig!!!!
    Jag är en sån som hade lättare för att bli gravid 2:a och 3:e gången, men har ändå stött på hinder på vägen (mf). Så tråkigt!

Jag vill också gärna ha en tjej efter 3 pojkar, berätta gärna hur du tänker....

Har också en termos med varmt vatten med mig.
    Framförallt när vi är iväg på utflykter och semester.

Här är det bättre med huvudet och lite med hostan iaf.
    Har fått sova två nätter utan att hosta på natten.

Men Maxs hosta har blivit värre och nu är han även täppt i näsan så jag ringde bvc. Men ska bara åka in och kolla honom om han får feber annars ska vi köra på med mediciner. Ska även försöka ha honom stillasittande så inte hostan förvärras, men det är inte lätt med en rastlös blivande 4 åring......
    Visst gillar han att titta på tv men still är han inte då heller.

• Mrs  B

Fråga:

Vilka frukter ger ni era barn under 1 år?????

Malte spyr bara när han äter purén som finns i burkar så de har jag slutat med för länge sedan. När vi är iväg får han den fruktpurén som finns i "yoggiförpackningar". Banan klarar han inte heller.

Har nu kört med äppel, päron och kiwi. Har funkat ok.
    Har även precis kokat och mixat aprikoser, får snart se om han gillar det. Premiär till gröten!!!!

• Mrs  B

Vi vände Maxs barnstol framåt nu i sommar (3 1/2 år) och han är nu 110cm och väger 22-23kg, alltså ingen liten pyttekille.

Ska snart ut och köpa nästa barnstol till Max så vi kan börja med denna till Malte.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen