• fru AM

Ännu en tur med barnkarusellen

Lite kul för alla som är bebissugna (= typ alla härinne ). Gå in på
    www.makemebabies.com/ och se hur era framtida bebisar kommer se ut!

(Jag hoppas att de hade lite fel vad gäller vårt resultat ... )

• fru AM

Piggelin: Hela USA kör runt med felvända bebisar vad jag vet! Verkligen helt galet.

Undrar varför inte svenska barn får men av att få längden mätt på BB?

• fru AM

Mrs B: Testa melon! Persika/nektarin. Mango. Ananas.

• fru AM

Gul kiwi (heter Zespri) har varit en hit härhemma!

• fru AM

Frullan: Jag köpte bidrotninggele+kapslar (Apiforce) - får tydligen fart på ägglossningen (fast jag hann aldrig börja äta kapslarna )

Köpte på www.bodystore.se - tydligen mycket billigare än i hälsokostaffären.

• fru AM

Apropå äggdonationer: vad finns det för regler för donatorer - dvs ålder, osv?

• fru AM

Äsch - googlade just och insåg smärtsamt nog att jag är för gammal för att bli äggdonator.

• fru AM
    Telemarkgrrl skrev 2008-09-24 17:54:02 följande:
    Idag blev vårt badrum klart och precis när hantverkaren ska göra det sista så har han sönder toalettlocket. AM, vad är det för en drulle du har raggat upp? Jag tror att han kommer att gå back på den här renoveringen för att han har pajjat så mycket under vägen.
    Usch nu får jag jättedåligt samvete!!! Men han gjorde min brorsas två badrum utan anmärkning och är fastighetsskötare i mitt hus (har varit det i 15 år ...) - Om det nu är P. A. vi talar om? Eller har han lejt ut jobbet på någon annan?

Men min erfarenhet är visserligen att hantverkare ofta klantar till det - till och med våra badrumsgudar Dåderman - och att de nog inte alltid tjänar storkovan på sina jobb för att de får så många extrakostnader ... Huvudsaken är att Ni blir nöjda med slutresultatet och att varken tids- eller budgetgränsen överskrids (för mycket) ...

Hoppas du inte är arg, Telis! Skulle aldrig ha rekommenderat en känd drulle!
  • fru AM

Javisst ja - lunchen - den hade jag helt glömt! Bra att ni ändå är nöjda med honom! Han brukar bli glad för skumpa! Bra idé!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen