• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

nenne - visst inger akupunkturen nytt hopp. Är du inte det minsta trött? Jag tror faktiskt det blir bättre och bättre för mig men första gången (och då hade jag bara nålarna i 20 min) så var jag som i koma resten av dagen och vart tvungen att gå och lägga mig. Sover under behandlingen gör jag fortfarande och det säger hon bara är bra men jag behöver inte sova eftermiddag numera. Troligen och förhoppningsvis är det så för att min kropp börjar bli bättre. Bl a så har min temperatur gått ned vilket hon sa idag berodde på att jag var "varm" när jag kom till henne första gången.

Vart har jag haft mina?
    1 i pannan
    1 i skaplen
    1 i örat
    3 på vardera hand
    1 mitt på magen(under bröstet)
    3 på nedre magen
    1 på vardera höft
    1 på vardera smalben
    3 på vardera fot

• Lapinette

Vi slängde en hel hink med kräftor just för att de luktade och smakade dy. Gick ut och köpte en hummer istället .

Undrar lite också vad det är för karriäranalys som Mindre sitter och arbetar på? Varför och hur? Själv skulle jag definitivt behöva göra något åt saken då mitt jobb just nu är "nedläggningshotat". Företaget drar inte in tillräckligt med kosing så snart kanske jag joinare nenne och ligger vågrätt om dagarna.

• Lapinette

Piggelin - noterade också det där receptet med havskräftorna.

Hinner inte vara inne här så mycket då jag har en hel del att göra (faktiskt) samt ska springa iväg till min läkare. Han ska nog kolla att allt står rätt till samt skriva ut all ny medicin till mig för snart (iiiiiiiiiiiiii) drar det igång igen. Känns lite läskigt faktiskt men troliga start blir i slutet på nästa vecka.

• Lapinette

Vinkar till Sweet!!!! *vink* *vink*

• Lapinette

Tinga - det är den kortavarianten så jag börjar förmodligen med sprutor nästa fredag. Trodde jag skulle få köra Menopur liksom Telis men de verkar vilja fortsätta med samma medicin. Lite fegt tycker jag men vad ska jag säga och göra? Det blir gamla vanliga gonal-f och sen ÄP i vecka 40.

Hur har det gått för Frejis. Har du också varit på läkarbesök för vi ska väl äggplockas samtidigt?!

• Lapinette

Telis - varför betalade du 97,75? Har inte du uppfyllt din kvot i år? Själv så behöver jag knappt hämta ut någon då jag har två oöppnade paket av Gonal-f i kylen. Så det är bara några småsprutor samt de där äckliga vaginatorerna som ska hämtas ut.

När drar du igång Telis?

Såg att nenne frågade om vad som undersöktes hos min akupunktör. Tar det när du vaknat och är här inne igen nenne.

Så Piggelin är "ingen gör" men samtidigt ekonom. Låter ungefär som mig fast jag kallar mig för marknadsekonom.

• Lapinette

I fjol så hade jag ingen aning om hur det där med högkostnadsskyddet fungerade så jag hämtade ut min IVF-medicin typ 1-2 veckor försent och fick betala . Hade hämtat ut något litet för ögonen året innan för typ 200 kronor. Nå väl, denna gång så ska jag ligga inom "året" och få denna packe gratis.

Telis - stackare, jag hoppas så in i bängen att du ska få stoppa upp de där kladdiga vaginatorerna nu i höst. Hoppas att din långa nedreglering sätter fart på de små äggen.

• Lapinette

AM - har du testat? Du kan ju faktiskt vara gravid.

• Lapinette

Telis - attans, hade varit trevligt med sällskap men jag har för mig att Frejis ska köra igång i nästa vecka. Vart har hon tagit vägen?!

• Lapinette

Mrs B - usch så tragiskt!!! Min mammas sambo förlorade sitt barnbarn för några år sedan. Det var hemskt! Jag minns fortfarande när min mamma ringde en julikväll och berättade detta för mig. Jag satt i vardagsrummet och skrek. Som tur var hade jag min blivande make hos mig (vi bodde ju på varsitt håll på den tiden). Pojken blev bara 11 år och var ute och simmade med sin pappa i en insjö. Helt plötsligt var han bara borta (drunknat).

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen