• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

När jag susade in hos min läkare igår så kom den där klassiska frågan - hur mår du? Svarade toppen! Mår alltid bra när jag slipper mina behandlingar. Så jäkla sant! Satt imorse och funderade på vad jag håller på med ... vi har det så jäkla bra, maken och jag. Vi kanske bara ska låta det vara så här?!

Du ser... nu pendlar jag från adoption (2 veckor sedan) till att vi ska ha barn i sommar och sen tillbaka till va fan, vi skiter i det här och lever loppan istället.

• Lapinette

nenne - faktum är att jag har blivit med "avslappnad" till det hela ju längre tiden har gått. Har mått superbra den här sommaren t ex , ingen stress, jäkt eller massa saker som ska testas hit och dit. Vi försöker verkligen (och det har vi gjort hela tiden) att njuta så mycket som möjligt under tidens lopp.

• Lapinette

Man kan alltid sno en på ICA (brukar föreslå det till maken om vi ser en fin en). Fast jag har aldrig snattat så jag vet inte om jag skulle klara av att grabba en unge under armen och springa.

• Lapinette

Tänkte ... bäst jag sätter en smiley så ingen tror att jag går omkring och snor barn ... fast vi diskuterar saken ofta i min familj.

• Lapinette

nenne - jag har lite lugnare på den fronten då mina vänner redan har en drös med ungar. Fast å andra sidan hade väninna på middag i lördags som hade en mage som stod i fyra hörn (ska ha om ett par veckor). Men det känns faktiskt helt ok!

• Lapinette

nenne - antecknar IKEA, dock hatar min make det stället så det blir svårt att få "bärhjälp".

• Lapinette

nenne - attans vilken smart plan. Jag går helt enkelt in och väljer unge, grabbar tag springer och så står maken startklar utanför.

• Lapinette

Brukar inte titta på barnen när jag är på IKEA utan har fullt sjå att titta på alla saker ... innan maken drar mig eller bär mig ut därifrån.

• Lapinette

Telis - oj, vad glad för det! Inte förrän nu! Jag är supergrå i håret och måste tona det jämnt och ständigt. De första grå stråna kom nog för 10 år sedan.

Ska nu läsa ikapp!

• Lapinette

Telis - kanske var det dem som hade de där mötet i Barcelona som han var på i somras ...hmmmm... men absolut intressant information. Trodde kliniken bestämde vilken medicin jag skulle ta. Trodde på Menopur denna gång, ja allt det där har jag ju redan tjatat om.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen