• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

En sak jag inte sagt här men som min make upptäckte förra gången jag var hos henne. Jag blir som rödflammig ovanför musen. Så jag berättade detta för henne idag och hon mumlade runt men sa i slutet av sessionen att det förmodligen är något som påverkas innifrån (??!!) och att jag skulle säga till om det var likadant idag. Så hem och dra ned byxorna. Visst lite, inte lika mycket, men högre upp på magen denna gång. Jäkla märkligt?!

• Lapinette

nenne - förstår precis, done that! Min väninna blev gravid när hon ringde SH och bokad in tid för insemination. När hon var där på gynbesök tyckte dem att det såg så märkligt ut. Hoppas detta även funkar för dig!

Själv så sprang jag från de första inseminationerna (gjorde ju flera dagar i rad) som i ett glädjerus. Sprang inte lika lätt på fötterna när det var dags för insemination nr 4.

• Lapinette

Så vart nenne? Vart blir du rödflammig?

• Lapinette

Du kan ju alltid försöka... kanske något att önska sig från BT. Sudd till dumma inlägg. Har önskat det flera gånger. Skriver precis som jag talar ...utan att använda en endaste hjärncell och aldeles för mycket om ALLT. Önskar ibland jag hade en slag inbyggd munkavel.

• Lapinette

Det kanske inte är så långt borta men attans vilken plustorka det har varit här inne. Undrar hur det går för gosnosen? Det var länge sen man såg både henne och Frejis.

• Lapinette

Ahhh...så du får dina orgasmer där??!!! Intressant!

• Lapinette

Tänkte på det (hur din man skiter) och om han hänger med dig ned till nästa BT-träff.

• Lapinette

Ha en härlig kväll nenne! Du har fått mig på mycket bättre humör. Tack!

• Lapinette

AM - bara och bara din galna människa! Jag som inte testar normalt sett skulle definitvt har gjort det.

Frejis - jag börjar troligen nästa fredag (då jag tror att tanten kommer på onsdag) och du?

• Lapinette

Sitter i koma och drömmer mig bort till varma breddgrader, Thailand över nyår. Tänk att jag hela tiden hittar alternativ till vår alpresa ... som maken inte vet om han vill följa med på.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen