Nu är vi hemma från Öland igen, förutom att jag inte har någon lust att jobba imorgon, ska gå kurs hela dagen, så känns det helt OK att komma hem, jag blev ju inte piggare av att vara där nere, det blev så sent på kvällarna och så for vi runt och gjorde så mycket på dagarna i och med att det var skördefestveckan. Dessutom är min säng här hemma så himla skön även om det inte är något fel på vår säng där nere heller.
Nenne, tror du inte att det var så i så fall att du inte hade någon ÄL den här gången, du hittade ju aldrig böjen, och i så fall är det kanske inte lika deppigt som ett "vanligt" försök, det var ju i så fall liksom aldrig så att det inte tog sig? Utan ÄL så blir ju mensen lite sen. Nu kommer dessutom inseminationshjälpen närmare så att ni får lite hjälp på traven, det kan ni behöva bara så att ni får känna att ni äntligen får hjälp och att det äntligen händer något. Stor kram hursom!!!
Lapinette, som sagt, jag ser många fördelar med att adoptera...! Visst, det är roligt att få se hur ett biologiskt barn som ska vara en blandning av oss två ser ut men förutom min hårfärg så är Iris inte det minsta lik någon av oss i alla fall! Jag hade gärna sluppit både graviditet och förlossning och fått adoptera när det väl blir dags för en tvåa.