Ännu en tur med barnkarusellen
Frejis - *kramar om länge*
/Vickan
som bara hann läsa senaste sidan och vill skicka en fredagskram till alla!
Frejis - *kramar om länge*
/Vickan
som bara hann läsa senaste sidan och vill skicka en fredagskram till alla!
joo jag är här
*vinkar*
Äntligen hemma igen efter mitt galna turnérande den här veckan! Har roat mig med att montera vår nya kompost, kratta gräsmattan på löv och nu står en köttgryta på spisen.. idyllen är total!
Liten - spännande med stövlarna! Kanske jag också skulle kunna våga mig iväg och spana på sånt! Jag har megavaderna Valle minsann! *fnissar*
Och stackars dig med tänder och annat elände!!
Liten - åhå... Crispin hade inte några butiker i min närhet... men jag ska som sagt spana på ecco...
godnattkram till hela skaran!
Liten - himla snygga eccostövlar! kanske borde masa mig iväg och spana!
Lapinette - läste din fråga om tidsomställningen.. numera har jag ett bra sätt att komma ihåg åt vilket håll klockan ska ställas: Maken och jag fick en en timme längre bröllopsnatt än de flesta andra, eftersom vi råkade pricka den lördagen i oktober när det var dags för tidsomställning! Mycket skojig påminnelse!
...och alltså Nenne - får gratulera i efterskott till er tvååriga bröllopsdag och själv fascineras över att det gått två år sedan våran stora dag också...
... annars: har jag just drabbats av "efter stress"-symptomen nr 1: Förkylning... har inte tid för sånt... isch...
*vinkar till FruLlis*
Page - lunginflammation är ju inte helt ovanligt för folk i hans situation.. men inte desto mindre farligt.... *MEGAMEGAKRAMAR*
Vänner - Wallies www.inreda.com/products_find.asp&_Layout=0&_C=SEK
FruLlis - asgarv!!!!
AM - det där lät riktigt segt! *kramar om* Hoppas att ni kommer på ett sätt att diskutera det hela och komma fram till något konstruktivt. Själv är jag privilegierad nog att ha en make som är lika slö/aktiv som jag.. vi ligger nog rätt jämnt i kampen om hushållsarbetet.
Förresten ang stövlar.... de där på ecco funkade inte alls... mina vader är gigantiska inser jag när jag testar såna där... återstår att antingen köpa måttbeställda på nätet eller skippa idén totalt...
FruLlis - grattis!
Omsan - läbbigt med jobbet och huuu vad snurrigt det lät!
Nenneskrutt - *tröstkramar* och TYCKER att det är DIN tur att starta en ny tråd...
... för själv drar jag från datavärlden tidigt imorgon och kommer inte tillbaka på en vecka. Kan ev smygläsa under den tiden men inte yttra mig...