Ännu en tur med barnkarusellen
Sitter i koma och drömmer mig bort till varma breddgrader, Thailand över nyår. Tänk att jag hela tiden hittar alternativ till vår alpresa ... som maken inte vet om han vill följa med på.
Sitter i koma och drömmer mig bort till varma breddgrader, Thailand över nyår. Tänk att jag hela tiden hittar alternativ till vår alpresa ... som maken inte vet om han vill följa med på.
Shit, inget hände så jag tryckte och tryckte ... ska nog gå och lägga mig framför tv'n istället.
Ni sticker väl rätt snart till NY?! När???
Tror inte vi har så mycket alternativ om vi åker över nyår utan får ta det som finns kvar och inte kostar en förmögenhet. Har precis lullat omkring i resetråden och skrivit - antingen 30 000 för en vecka i Thailand/Krabi eller 20 000 för en vecka i alperna. Vad väljer man?
Jag äääälskar skidåkning men min make tyckte det var skittråkigt att bli släpad omkring i backarna. 2-3 dgr ok men inte en vecka.
Ecuador - antar att det blir reguljärt ni åker dit. Vad kostar en sådan tripp?
Vickan, go natt på dig!!! Hoppas mensen kommer snart (om det är det du vill) så det blir ordning på torpet. Samma för AM för hon verkar ju vara helt på det bestämda att hon inte är gravid. Hur lyckats hon? Jag är gravid varje månad!
Så klart det kommer att funka, vi vet bara inte när?!
En till som inte gillar kaffe, trodde jag var ensam!
Här har maken varit nere och hämtat tvätten utan att jag märkte något...ja, inte förrän någon kom in genom dörren. Snacka om att jag är i koma. Ska lägga mig och se på So you think...
Och gällande skidåkningen så blir jag inte utan (om vi inte åker över nyår). Det blir istället en långweekend till våra vänner i Österrike. Lite St Anton och andra ställen i närheten i 4 dagar.
Go natt!!!