Telis: SÅ tråkigt med dessa IVF:er som inte vill sig!! Stor stor kram! Jag tycker definitivt ni ska testa att trösta er med den lägenheten med den fantastiska utsikten.
Och så håller vi alla tummarna för att ni kommer fort fram i ÄD-kön. Jag vet att det är lätt att säga när man själv är borträknad - men hade jag inte varit för gammal så hade jag donerat ägg nu!
Lappis: Jobbig väntan men du förbereder ju kropen på bästa sätt! Vilken fin lägenhet och fint hus! Jag kunde konstigt nog inte se bilderna på lägenheten men den beskrevs ju väldigt bra i texten. Fint kök (det såg man ju). Och läget är ju bra!
Inrednngsföljetongen: Du trodde jag gillar färger i inredningen ? Gillar gör jag, men hemma hos oss är det (just nu) mest mörkt trä, brunt skinn, guldiga detaljer, brunt tyg i olika nyanser, fjäderprydnader och orientaliska mattor.Bisarra gamla tavlor och några egenhändigt gjorda. Gamla släktporträtt. (Livias och henens storebrors rum ser naturligtvis inte ut så.) Hoppas intresseklubben noterar detta nu!