• fru AM

Ännu en tur med barnkarusellen

Nenne: jag har också fina gubbar (Telis har visat mig). Här till din lägenhetsförsäljnings ära:
    Celebrating

• fru AM

Page: Jag skulle kunna tänka mig att hyra en handyman! Ibland använder vi vår fastighetsskötare - men ofta har han inte tid med såna extragrejor (t ex när han är upptagen med att hacka hål i Telis badrumsgolv). Så då vore det perfekt! Har du någon att hyra ut?

• fru AM

Åh, Page! Kram till dig och J. Tänker på er!

• fru AM

BS: tung diskussion ni hade igår. Det är så svårt det där. Det är också svårt att råda andra ... Hur gamla är det ni är, du och maken? Tror ni ändå inte att Iris varit en exceptionell utmaning för er och att ett eventuellt syskon skulle förefalla vara rena västanfläkten (med all respekt för Iris personlighet - jag tycker hon verkar urgullig - men förstår att ni upplevt det som jobbigt). Skulle jag vara ni skulle jag köra på syskon så snart som möjligt för att "minimera de jobbiga åren". KRAM!

• fru AM

Angående söndag: jag har ju lust - men inte tid ...

• fru AM

Ja, Lappis - läste artikel om stoppade adoptioner i SvD. Tänkte direkt på er i tråden som har adoption som ett alternativ ... Det är så snett - finns så många barn i världen som är föräldralösa och så många vuxna, bl a i Sverige, som vill adoptera.

• fru AM

Jag menar - det sneda kommer ju in i bilden när adoptioner från vissa länder stoppas, eller när vissa "givarländer" stoppar vissa mottagarländer ...

• fru AM

Själv har jag haft en svärfar (exets pappa) som försökte övertala min mamma att övertala mig att göra abort ...

• fru AM

Vilket jag naturligtvis inte gjorde. Det fåniga var att när väl sonen var född blev han ju värsta favoriten hos farfar och farmor. Helsnurriga.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen