• fru AM

Ännu en tur med barnkarusellen

MSW: Ulriksdals värdshus? Fast jag vet inte hur det ligger i förhållande till pendeln ...

• fru AM

MrsB: Jag börjar fundera på om tjat räcker. Måste kanske ta till de två andra hörnstenarna i uppfostran: hot och mutor ...?

• fru AM

MSW: om ni åker till ulriksdal så kan ni beskåda kapellat jag gifte mig i ... och trädgården vi hade festen i (rosa huset med gröna knutar till vänster i början på området om ni kommer med bussen). Intresseklubben: Anteckna!

• fru AM

Bra Cicci: Du tar det som den coola kvinna du är!

• fru AM

Frullan: Jag vågar skriva under på att ingen har tyckt illa om dig! Men känslorna svallar på alla fronter när det gäller barnalstrande - precis som du skriver om din egen reaktion ... Jag har själv varit riktigt katastrofberedd när det gällt våra försök (som blev löjligt få) så jag förstår precis vad du menar när du skriver om neggighet och viljan att vara en "duktig flicka".
    Hursomhelst tycker jag det är himla kul att du är gravid! Vad har du för BF - har du räknat ut det? Kram!

• fru AM

Heja Nenne! Coolt med självsprutande! Gjorde det ont? Ska man sikta på något speciellteller är det bara att trycka in den någonstans där det är lite fett?

• fru AM

BS: hur går det förresten med Iris och maten numera?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen