Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej Koko kul att se dig! Tack för tipset om flyget. Hoppas allt är bra med dig och Conny!

Izzie, usch för öroninflammation. Hade det förra året och det var inte kul. Om det inte känns helt bra när kuren är slut så se till att du får gå till en riktig öronläkare som kan göra rent och se att det inte finns inflammation kvar (jag hade på två ställen och den första penicillinkuren husläkaren skrivit ut tog bara den ena tydligen).

Jo, resan med föräldrarna blev ett stressmoment. Jag har bestämt mig för att avstå om det inte finns platser kvar precis innan och det känns bra. Däremot funderar maken och jag på att göra en weekendresa med flyg själva med henne, det känns däremot helt ok. Så en liten sväng utomlands i höst/vinter kan det nog bli!!

• start september

Saffranin,

håller tummarna. Det låter som att det är värt att testa - men kanske är det flera dagar kvar til BIM så vattd et är lite tidigt?

• start september

Clownis - stort grattis till dottern! Underbart att din make är så pigg nu. Den första tiden är viktig att ta vara på och för er måste det kännas så fantastiskt och samtidgit sorgligt. Men vilken gåva!

Kram!

• start september

Och vikt på flyg, vi har bokat en weekend med Airtours där vi har 20 kg bagage var, men tjejen ingenting. Funkar när det bara är några dagar, men för en tvåveckors resa kan det ju bli tight, bara med vagn och babyskydd kommer man upp i en del...

• start september

Lapinette, låter skönare med korta metoden för dig i alla fall. Kanske passar den er bättre också? Håller tummarna!

• start september

BS, hoppas så att dagis blir bra för Iris. Visst är det väl många barn som ställer om/ växer till sig ganska snabbt när det blir en sådan radikal förändring? Kasnse kan även sömnmönster för natten ändras av det? Och kanon att du ska till naprapat!

Liten, toppen med kursen. Jättebra initiativ tycker jag. Dela gärna med dig lite sen! Vår lilla (10 veckor idag) sover bra på nätterna men i princip inte alls på dagtid. Det blir knappt 12 timmar per dygn vilket är på tok för lite har jag förstått så jag kommer nog försöka läsa på lite om det fortsätter så här. Jag är väldigt tacksam för nätterna såklart, tro inget annat, men för hennes del vore det bättre med lite mer sömn dagtid också...

• start september

Och Muggles, det låter heltoppen. Har flera vänner som varit med Langley i denna ort och alla var helnöjda, dock inga med barn dock.

• start september

Usch Vickan, det var ju inte så här det skulle bli. Stor, stor kram till dig. Hoppas så att du har fått sova och att maken kramar dig.

• start september

Page! Jag blir alltid lika glad när jag ser dig här. Svårt med kramrädda människor, men jag tror fortfarande på kognitiv terapi mot kram rädsla så här kommer en till stor kram farande En tuff tid har ni framför er men förök komma ihåg varför ni gör det även när det känns tufft - helt underbart om maken kan bli frisk! Du får titta in så mycket eller lite du vill.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen