• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

Går in här för att titta på Cissi plus. Förstår din man hur mycket han sårar dig? Förstår att du inte vill testa idag. Regn, regn och bråk ... imorgon ska solen skina !

Zozo - låter jobbigt med svärföräldrarna. Kan du inte säga till att du behöver lite egentid och plats? Min svärmor känns också lite som en hundvalp som följer en i fötterna men efter några dagar så brukar vi ha funnit våra platser och det känns bättre.

Håller med Mugglan med träningscykeln. Om man har plats är det klart bra att ha hemma. Jag skulle rekommendera 30 minuter varje dag och så inga sötsaker/socker så händer saker. I promise!

• Lapinette

Vänner - nenne bor inte i F utan i G . En två med en gata som har fisk i sig.

Har själv ingen Lamino men tycker också den är lite mer en läsfåtölj än en gästfåtölj så det beror ju på vad tanken är med den. Vi har själva en Smile www.brunstad.se/default.aspx&product=3075 och är jättenöjda. Den är skön och inte nätt. Passar oss perfekt.

• Lapinette

Telis - Paris över jul, vad har ni mer för planer att göra där? Kanske ska fråga detta i restråden?! Har ju själv spenderat två jular i London med mitt ex som ville undvika allt vad högtider hette...ja och så en jul i Thailand också. Vartannat år fick jag min jul med släkten, vartannat åkte vi iväg.

Så du tittar inte enbart för nöjes skull på lägenheter?! För mig kommer det inte längre än till att drömma på nätet och möblera samt renovera i huvudet. Har varit på väg till ett par hus men så har annat dykt upp och det har känts lika bra att inte bli sugen. Skulle dock jättegärna gå och titta på mitt senaste fynd men det är visning när vi är i Andalusien. Säkert en mening med det.

• Lapinette

P.S har precis lagt in min tempkurva i Exel och gjort diagram på den . Nördvarning I know! Men attans vad skoj att se hur denna cykel (jag har ÄL som dag 1) kommer att se ut mot förra. Hoppas självfallet på mer stabilitet men det verkar som min kropp är stabil innan ÄL sen blir det superstressad och far som en jäkla ping-pong boll upp och ned.

• Lapinette

Tänk att folk ville gå ut i det här regnet! (åter tänker jag på lägenhetsvisningen). Jag är så glad att jag köpte tillräckligt med mat för två dagar igår. Ska kanske ut en sväng och "valla" bilen. Den behöver köras (i-landsproblem för folk som bor i stan och aldrig har en bil som de egentligen inte behöver).

• Lapinette

Just det! Jag igen ! Min temperatur steg imorse = ÄL.

• Lapinette

Cissi - vilken bra idé, att skicka testet med blomsterbud. Me like!

• Lapinette

Cissi - grattis ... även om det inte kom som någon överraskning.

muggles - självklart har vi sexat hårt denna månad ... liksom alla tidigare månader . Vad hjälper det? Men skam den som ger sig.

koko - japp, tempen går upp vid ÄL så efter att legat på 36,3 tre dagar i rad så dök den igår upp på 36,7. Att tempa är inget som rekommenderas om man inte har en aning om när man har ÄL. Då är ÄL-stickor bättre för den säger till 2 dagar innan ÄL. För mig funkar det ju eftersom jag vet vilken vecka man ska sexa.

Jag är faktiskt fascinerad över detta med tempen, ja hela kroppens reaktion. Vad som är skönt är att jag nu vet exakt dag för ÄL. Så jag vet att denna gång kommer min cykel vara på 31 dagar m a o jag behöver inte börja pappersmuffa redan på dag 28 .

• Lapinette

Frejis - normalt kommer ju mensen 14 dagar efter ÄL?! och det gör även min .

Hur känns det för dig? Jag vet, en superdum fråga men jag kan bara inte låta bli att fråga. Du får slå mig nästa gång vi ses.

• Lapinette

AM - sådana vänner har inte jag. Skulle jag inte dricka så vet de direkt MEN jag kan ju köra samma ursäkt som jag kör just nu. Att min läkare har förbjudit mig och eftersom alla vet om hur vi kör IVF'er och annat så skulle den ursäkten absolut godtas.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen