Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Lapinette
    jaaa, henne har jag också tänkt på! Och Moppy!

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    Har din mamma kontakt med honom, eller är det helt stopp? Det låter så himla konstigt, hoppas att det löser sig (om det är det du vill).

• nennesjuttioåtta

Hej!
    ÅÅÅÅH vad jag har varit duktig idag! Eller nja, allt är relativt iofs, men för att vara JAG nuförtiden (dvs mellan två jobb) så har jag varit oerhört handlingskraftig. Förutom att vi åt frukost i vanlig ordning (Tjohooo, jag gick upp före halv 8!) så har jag sökt 2 jobb, fixat och hämtat arbetsbetyg, lämnat avanmälan till HSB, Lämnat ansökan till komvux (kvällskurs), simmat 1 km och cykeldäcken ryker efter den långa turen! Nu har jag även diskat undan och ska snart gå och slänga sopor och återvinnning.
    Hade jag haft ett jobb så hade detta varit helt onödigt att skriva eftersom jag då inte ansett det som någon större insats att tala om, men man tappar lätt perspektiven...

• nennesjuttioåtta

Lappis
    Fan vad trist när det blir så där och man inte har något svar varför!

Mrs B
    Välkommen in i matchen, hoppas du snabbt får jobb! Vilken klippa, Page!

• nennesjuttioåtta

MSW
    ja, fast nu har jag fastnat framför datorn igen. Jävla pryl... Låter som du hade en toppendag! Kladdkaka och chokladboll, jag hade studsat hem!

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    Har ingen koll på det där med tempen, men stiger inte tempen efter ÄL skett? Så att ni tajmade det perfekt, menar jag. Tänkte jag med, "vadå?!? Kunde hon inte låta bli deras indier...?" innan jag läst färdigt. Tror att ni har tajmat det bra ändå, varannan är ju varannan och då finns det ju alltid folk därinne som vaktar på det ankommande ägget. Jag håller tummarna!

Am
    OOOh vad gulligt! Jag älskar maskerader, hoppas jag får knåpa också någon gång!

Mrs B
    OOOh Lycka till! Håller tummarna!

Page
    You go girl! Snus är bättre än cigg men inget av det är ju nyttigt, starkt gjort och lycka till du med! Hoppas J kommer hem idag och att ni nu får det lugnt ett tag framöver!

September / MSW
    Det är nog jättelätt att ta åt sig fast ni inte borde, ni vet ju faktiskt bäst vad era barn behöver och det funkar ju som sagt hemma. Slå dövörat till och kör ert race, förklara att det är andra rekommendationer än när de fick barn! Men jag förstår precis, och jag bävar för hur det kommer bli, om vi någon gång får barn.

• nennesjuttioåtta

AM
    hahah, en halloween skulle jag och två tjejkompisar ha en liten fest. Jag klädde ut mig till clownen "Det", med huggtänder och hela håret fullt av sockervatten och rosa färg - SPIKES (det blev lååånga spikes). När jag kom dit var ena tjejen "80-talsflicka" med enda attiralj ett par neonhängslen och den andra tjejen hade målat morrhår och satt på sig en svans. Hahahhaha, tur att vi inte skulle ut på krogen eller nåt sånt.

En nyårsafton var jag och P Homer & Marge Simpson. Vi hade gul kroppsfärg och jag hade gjort ögon av halva pingisbollar med hål i. Jag hade köpt peruk och mamma hade sytt en tubklänning och P rakade av sig håret men lämnade en krans, så han såg mer ut som Loket med struma... Han som vann vår tävling hade klätt ut sig till Bengan i Träsket, den där ankan som inte kan flyga (du påminde mig när du skrev anka).

Mer maskerad åt folket!

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    fan, jobbigt när hopplösheten börjar så tidigt. *klappar kaninen* Finns inte mycket att säga, mer än att samtala med kroppen att du litar på den (jag och min egen är lite osams och behöver verkligen mötas i samförstånd att var och en gör sitt på sitt sätt och litar på att den andre gör vad den tror är bäst).

Var på en rolig maskerad för något år sen, där det var allehanda utklädda till tänderna.
    2 st sjuksköterskor, med blodiga förkläden, äppelgrogg i kateterpåsar, plasthandskar...
    1 gammelsmurf
    1 professor som fastnat i eluttaget
    1 Posseidon
    1 hora
    1 jävul
    flera häxor och
    jag som Mortisha (?) Adams. Jag hade the thing med och lååånga lösögonfransar. Inte så utklädd men det var tur för när vi väl kom till krogen så var ingen annan utklädd. Det var nog värst för gammelsmurfen...

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    *kramar om*

Frullan
    jag tror det är så att doktorn har mer koll på ÄL, eftersom hormonerna sköter min cykel nu. Igår blev det inte ens ett märke efter nålen, jag var rädd att se ut som en pundare innan detta är över... Sen kanske han har sett någon journal som visar att jag inte visat att jag haft någon ÄL när jag varit på undersökning, och de tror att jag ev har lite svag produktion själv, eftersom jag fick pergotime. Jag spekulerar vilt och hoppas att det gör susen, för min kropp verkar inte kunna fixa det här själv.
    Å jag vill också ha katt!!!! Inte för att lägga pengarna till veterinären men för att få gosa, klappa och höra kurret. Vilka livsnjutare

AM
    tack för supporten i annan tråd

• nennesjuttioåtta

JAAAAA maskerad!!!!!! Ska vi ha ägg/spermie-tema, eller kanintema?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen