Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

har han bar överkropp ?

• nennesjuttioåtta

har sett på för mycket dålig reklam. Fasat helst ska de väl hålla i en stor borrmaskin. *vrrrrrrrr*

• nennesjuttioåtta

Frullan
    jag vet vad du glömt komemntera...

V a r

ä r

t a n t e n ?

• nennesjuttioåtta

Page
    jag hamnar ofta i den fällan. Tror gärna att jag har en viss bestämd åsikt tills jag hör någon riktigt bra grej på "motsatta" sidan, *åhåååjooja, så kan man ju också se det..hmmm, ja det har h*n ju rätt i, men jaaa eeehhh*

Fasen vad ni kan synka er i vinter, tjejer! Vem ska jag cykla med...?

• nennesjuttioåtta

jahaaa är det hur mycket barnet väger som anger kg på blöjor, jag trodde det var en uppskattning på hur mycket bajs som fick plats.

Nej, nu skojar jag.

Hej förresten! Freeeeedaaaaaag! Wohoooo!

• nennesjuttioåtta

BS
    Men har du alltid den inställningen att hon förmodligen inte kommer gilla det kanske hon känner av någon vibb?
    Eller om hon nu inte gillar det, vet hon om att ni då tar henne direkt därifrån eller försöker ni vara positiva och försöka få henne att gilla det eller är det ingen idé? Eller är jag ute och cyklar nu.
    Jag förstår att det kan kännas hopplöst om hon alltid trilskas med nya saker men om hon känner att ni tycker det är kul och går dit med självförtroende från början kanske hon känner sig tryggare? Fast lyssna inte på mig, jag har ju varken erfarenhet eller koll - bara funderar lite (var ett väääldigt envis barn så jag försöker förbereda mig på hur jag ska handskas med en kopia av mig själv, hua!).

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2008-10-24 15:42:52 följande:

Nenne: fast mängden bajs är nog avhängigt barnets vikt
    jo, där sa du nåt! Jag tyckte själv att 4-6 kg lät lite väl mycket..
  • nennesjuttioåtta

*krulltrumpeter*
    Thank god it's *slår ut med handen* FRIIDAAAYYY!!

här ska packas, fan vad mycket skit man har! Hade hoppats få ett bord på Loppisen imorgon men det var fullt...

• nennesjuttioåtta

BS
    Det kommer säkert att gå jättebra! Sen får ni kämpa med att få ur henne ur ert badkar, ska du se!

Fasen vad mycket glas man har. Vaffö då? Whiskyglas, martiniglas, vitvinsglas, rödvinsglas, konjakskupor, grogglas, snapsglas, champagneglas (både höga och vida - för efterrättter), ölglas, fler snapsglas, grappaglas och små ...fler snapsglas. + alla dricksglas. Oj, glömde vardagsvinglasen också (som har skönare kupa än de andra). Helt otroligt. Och allt ska packas in i tidningspapper. Yeeiii.

Men det kommer ju nåt gott utav det. WEEEEEEEEEEHH!!

• nennesjuttioåtta

Muggles
    Woohoooo!!!

BS
    iuuh, jag gillar inte de där silverkulorna - de är ju så hårda så tänderna spricker nästan! Vad kul att badet blev lyckat!!!

Frullan
    Kom igen, outa plusset nu!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen