Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Det där sista var iofs sant (Åhlens är pålitligt när det ska handlas tyger!!) men mest var det för att jag inte skulle bli automatiskt utloggad mellan flyttkartongerna. Om ni tyckte det lät konstigt. Så även detta inlägg.

• nennesjuttioåtta

man blev det förr iaf, vågar inte testa för det är ju så himla jobbigt att logga in igen. (ibland undrar jag vad som är fel med mig)

• nennesjuttioåtta

nu är lägenheten såld! *krulltrumpeter*

• nennesjuttioåtta

Tack alla!
    BS - ja, här går det undan, antagligen för att de tinte är så många inblandade och ganska låga priser från början så det kan ju inte sticka iväg hur som helst.

Vi var först glada bara vi fick utgångspriset (550'), och nu blev det 80' till. Så vi är jätteglada och ska fira med Trocadero (har insett att champagne inte är vår grej ). Yeehaaa!!! Inga pengar i era trakter men det är ju mer än 2 ggr mot vad vi gav för den.

• nennesjuttioåtta

hahahah vad söta gubbar du har, Telis!!!

• nennesjuttioåtta

BS
    Vi flyttar in i huset 1 december!!! Det är ju SNAAAAAAAART!!!! Och det passar perfekt för köparen skulle flytta ur sitt hus samma dag, så vi slipper ha dubbelt boende.

• nennesjuttioåtta

nej, nu måste jag gå och handla. Maten ska ju stå på bordet när mannen kommer hem efter spinningen ikväll... *kopplar loss mig från fotbojan i spishandtaget*

• nennesjuttioåtta

Kontraktsskrivning imorgon!

• nennesjuttioåtta

Fast varför har jag fotbojan i spishandtaget? det blir ju så jobbigt att stå på ett ben hela tiden, ska försöka anhålla om ett vanligt handfängsel, kanske ska få igenom en löplina på en gång.

• nennesjuttioåtta

Page, din lilla glädjeflicka!

Frullan
    Länken finns inte kvar, men när vi flyttar dit får jag väl starta den där bloggen då så att ni får se före och efter (här ska färgmatchas, mooahahhahaa ok, skojar kanske lite)
    Vaaaaaar är tanten?!?!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen