hej hej hejjjjjj
Vinterdäcken är på, båten öst och flyttad till säkrare plats än längst in i viken där isen lägger sig först. Mössäsongen invigd för länge sen (jag hatar att frysa om öronen!! Tack gode gud för mössmodet) men den här fuktiga kylan som är är fasen värre än -15 och torr, skön kyla. Det här kryper ju in överallt. *burrrrr*
Vänner
Vi har fått ett bud, men bara 10 000 över utgångspriset och då ville han ha en snabb affär innan någon annan hade fått chansen att kolla. Ny visning idag och de som kollade förra veckan (inkl han som lagt bud) är fortsatt intrsserade. Några astronomiska summor handlar det ju inte direkt om men allt hjälper ju oss att sänka huslånet. Vi blir förmodligen av med topplånet iaf och det känns ju skönt.
Inredning, kollade på den där sidan i våras, men håller med er. Är själv jätteintrsserad men har ingen koll på när accenterna blir för många - dock tycker jag att det trots allt är lite opersonligt när allt är tokmatchat, puffat (jag har iofs typ 1800 kuddar hemma så nu har jag väl kuddkrig i glashuset här) och man inte skulle tordas sätta sig i soffan. Men jag har hittat många idéer på förvaring och sånt där så helt fel är det inte. ÅÅÅH vill flytta NU!!!