Ännu en tur med barnkarusellen
hbgbrud
Vi måste helt klart anordna en välkomstkommité nu.
hbgbrud
Vi måste helt klart anordna en välkomstkommité nu.
Jaaa herregud, jag har ju helt missat att krulltrumpeta in fredagen! *flääääärrrrrrppp*
Välkommen till fredagspub, alla gamla som nya! Ore & Hbgbrud, kul att träffas, hoppas att ni hädanefter stannar och slutar smyga.
shit jag har verkligen satt mig i skottgluggen i en annan tråd nu... :-s
Cicci
hahha, ja rumpa som rumpa...
skumpa rumpa!
varför blir det så hetsig stämning direkt?!?! Jag fattar inte att de inte bara kan resonera utan direkt skriva hundra utropstecken, versaler och påhopp och tycker att jag kränkt dem. Eller skrev jag något tokigt?
lapinette
hahah, ja fy fan det var ju ännu sjukare. Alkohol och brudlämning är juv erkligen två ämnen som aldrig kommer att mötas, inga gråzoner alls. Och jag brukar vara tyst men ibland blir frestelsen för stor...
Ore
måste än en gång hylla dig för oerhört förnuftigt inlägg i brudlämningstråden! (jag var så sugen att skriva "Muuuuuu" där men ditt var mer konstruktivt och moget, hahahah)
Koko
här snöar det stora lappvantar! Tråkigt att höra om din farmor.
Då spikar vi maskerad! Lapinette, känn ingen press...
Ore
om du kan så försök tänka på annat. Inte för att det tar då, utan för att man blir så ledsen när man hoppas för mycket och det inte lyckas. Det är ingen prestation att bli gravid och inget vi kan påverka. Blir det så blir det. Hoppas du lyckas snabbt och slipper fundera på det!
Jag tror jag banne mig varit skengravid i snart 2 år, hahhaha. Kroppen spelar en spratt hela tiden. Och man känner inte igen sin egen kropp.
Koko
visst har du haft det som jag, att just när man bestämt sig för att försöka så k*kar kroppen ur och börjar spotta i förtid och trassla sig. Men jag vägrar gå med på att det är mitt fel för att jag tänker för mycket som det inte funkar, för om man inte kan påverka det fysiskt så borde det väl inte gå psykiskt? För graviditet är väl en fysisk åkomma om nåt.
Page
hhahha, snabb check av underredet, mao.
Ang choklad och havssalt, har inte prövat just den men någon pralin och dessutom har vi alltid salt i kladdkakan för att stinga chokladsmaken lite. Nu börjar jag dreggla igen. Och ute snöar det, så jag sitter nog kvar i värmen och avvaktar att P kommer hem med godis från tax-freen hahahahha!
Ore
Förstår att det kan verka skrämmande till en början, men alla har vi någongång klivit in för första gången här. Men det är enklast om man är frekvent i sitt skrivande, för det är lätt att man försvinner i bruset här annars, det matas ju några inlägg per dag. Här snackar vi HÖNSGÅRD!
_koko_
jjaaa, mer eller mindre. Men sen jag började med akupunkturen så har jag slutat spotta (för nyfikna så menas det att man får en massa bruna spår i trosan före mens, och det är inte bajs), mer än några timmar före. Så skönt! Fas nu har man ju lärt sig att man ska ha det så nu hoppas jag ju att det betyder att jag är gravid istället för att tycka det är bra att kroppen kommit i balans igen. Visst måste vi vara något att använda inom forskningen som kan påverka vår kropp så enkelt?
Jag kan skicka dig den magiska burken jag fick från AM (otroligt generöst av henne!)! Jag har inte vågat äte mer än några stycken ifall att den skulle rubba min cykel, och det är det sista jag vill ska hända nu.
Bidrottninggeléburk bortskänkes, fri frakt. Viss slitage på etiketten, i övrigt som ny.
nej, nu ska nog jag ta och lägga mig en stund, känner mig alldeles yr.
Ha en skön fredagskväll!
hej! Ny tråd på gång, ska bara författa färdigt så kommer länken här inom kort.... Fortsätt prata ni så länge
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3142814.html
Frullan
Ja, eller nja. Vi har tömt ett förråd. Duktigt!!!