Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Kanske var det det svärfar menade när han sa till mig på bröllopet att vi skulle ha sparat pengarna och gett honom det han ville ha istället (alltså barnbarn, jävlaidiotförbannadehelvetesjävlaskitpottsork) för att lagt dem på en fest. Visste han att det skulle bli adoption...? Fast med tanke på hans smygrasism...

Lapinette skrev 2008-10-23 11:17:55 följande:
    Man skulle ju helt klart ha önskat sig en kö-lapp hos Adoptionscentrum i bröllopspresent. Snacka om en superbra gåva. Då hade vi redan avverkat 2,5 år i kön.
  • nennesjuttioåtta

Lappis
    samma här, och det gör mig galen att jag låtit mig snöa in på detta barnalstrande och 2 år gått och jag minns knappt något annat som hänt...

• nennesjuttioåtta

men jag har iofs hunnit få ett nytt jobb, blivit uppsagd på detsamma, varit till Thailand, Frankrike, Danmark, Finland, Norge, P har bytt jobb, P har bytt tillbaka till sitt gamla jobb, vi har bytt bil, vi har köpt hus, vi har både fyllt 30 och haft FEST... OK, det ÄR en hel del med grejer, Men allt detta ligger så långt bak i medvetandet så det är sorgligt.

• nennesjuttioåtta

jäklar vilka stora tuttar jag har...

• nennesjuttioåtta

det där sista skrev jag mest för att retas.

• nennesjuttioåtta

Telis
    är det bara test av medicin nu eller är det skarpt läge? Sorry, men jag har nog inte riktigt hängt med.

• nennesjuttioåtta

hahaha! Inte förrän nästa vecka...

• nennesjuttioåtta

ska på akupunktur numero 7 idag!

• nennesjuttioåtta

alltså, brösten blir ju alltid så här så dra inga högre växlar på det, för det gör inte jag.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen