Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

telis
    ooh tack! Men grejen är att jag skriver ur hjärtat varje gång, så inget är likt de andra. Kanske dumt. CVt är ju som det är - bara alla anställningar, kurser och grejer rätt upp och ned. Jag kollar gäääääärna på dina!!!! Lte inspiration skadar ju inte (vill ju inte säga att jag tänker planka rakt av )

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    AAAAAAWWWWWWWWWWWW!!!!
    jag ÄLSKAR såna historier! Man blir så pinglig i hjärtat!!!!

• nennesjuttioåtta

hoppas, hoppas, hoppas att det är din tur nästa gång! Akupunktur äger!!!

• nennesjuttioåtta

Vänner
    (har inboxat dig) Grejen är att jag inte ens blir kallad till intervju. Där vet jag att jag skulle gå på knock och sopa hem det! (ok, kanske inte så där lätt men ändå). Men de tjänster jag sökt hittills har jag fallit på (enligt dem jag pratat med) att jag inte har någon erfarenhet av att skriva. Och det har jag inte, så jag ska kolla med AF om de kan hjälpa mig med någon kurs eller så. Berghs har ju men det kostar ju en hel del. Men hallå, jag kanske har andra suuuperbra egenskaper som väger upp det och jag är ju inte analfabet och det är ju alltid kul att få göra något nytt!

• nennesjuttioåtta

gardiner... brukar sy själv. På Ohlssons tyger har de paneler på metervara, då är det bara en raksöm på 40 cm man måste göra i varje ända (det är min nivå i händighet). Mina rutiga i köket är jag väldigt nöjd med, de är raka trots att de är sydda på fel ledd egentligen. Köpte en meter och delade den i varsin halvmeter. Har gjort det någon annan gång men då var det en annan kvalitet på tyget samt inget mönster man kunde följa med pressarfoten så det blev ju total disaster eftersom jag är så tung på gaspedalen och vill göra allt snabbt som om jag var en flink person med talang.

• nennesjuttioåtta

Köksgardinerna är alltså av vanlig 150 cm bredd.

• nennesjuttioåtta

Tinga
    Vilka bra nyheter ändå, tycker jag! *krulltrumpet*

• nennesjuttioåtta

BS
    Int vet ja, men det finns kvar här i G iaf. Men vi är ju lite efter , t ex Domus finns ju fortfarande kvar längre upp i norrland.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen