Ännu en tur med barnkarusellen
Intressnat Mrs B och bara för att du nämner Japan men vart tog Storasyster vägen??!!
Intressnat Mrs B och bara för att du nämner Japan men vart tog Storasyster vägen??!!
Mrs B - har varit där två gånger och skulle ha åkt dit på bröllopsresa om det inte varit så att min pappa plötsligt bröt kontakten. Skumt och något som varken jag eller mamma förstår. Nå väl, Japan är ett fascinerande land! Och just det ska kanske svara på din fråga, min pappa kommer därifrån men bodde i Stockholm i ca 30 år.
nenne - hon har försökt! Har inte haft kontakt med honom sen den dagen han ringde och sa att han inte kunde komma på vårt bröllop (typ 5 dagar innan bröllopet) . Har försökt att förstå vad som hände och varför men orkar numera inte lägga energi på något som hela tiden gör mig ledsen.
Har alltid varit pappas lilla flicka (bortskämd) så det hela är mycket märkligt. Nå väl, ska nu gå på lunch.
Shit, idag steg min temperatur = ÄL! Aldeles för tidigt, det är bara dag 13. Vad händer?! PANIK! Gjorde m a o allt fel igår dvs för första gången på 2 månader kan jag inte låta bli vår indier på gatan - jag åt stark mat! Sen så var jag så jäkla trött efter arbetsdag, ansiktsbehandling (aaaaaaaajjj!!!) och köp av bokhylla på IKEA att jag sa nej till sex (maken kör nu helt enligt min varannadags teori). Hur kunde jag göra allt så fel vid en så viktig ÄL??!!! Är skitsur på mig själv.
MEN skam den som ger sig (undrar hur många gånger jag har skrivit det uttrycket?). Ägget kan ju precis ha lossnat så det var att ordinera maken tillbaka till sängen idag. Tur att vi båda jobbar hemifrån. Ska även till min akupunktör idag. Hoppas och kan sätta några extra nålar.
Inte OT men ett totalt EGO inlägg utan Halloween pumpor.
MSW - såg själv efteråt att det kunde missförstås samt att jag skrivit i presens om något som hände igår. Skriver så himla slarvigt!
Lycka till Mrs B!
Mrs B - it's toooo late ! Min ÄL är förbi och jag får förlita mig på tisdag och fredagsomgången (ÄL igår). Fattar bara inte hur den kunde komma så här tidigt. Kanske påverkar akupuntkuren?
nenne - precis idag steg den dvs igår ÄL och jag sa nej till sex! Hoppas nu på att simmarna från i tisdags klarar att hålla andan i två dagar eller att de som vi slängde in imorse hann simma ikapp ägget på dess färd.
Som sagt, min temp visade att något var på g (låg konstant låg flera dagar i rad) men jag har inte sett någon aladåb samt att jag borde ha ÄL tidigast som i helgen. Tänk att man hela tiden ska bli överraskad på hur kroppen reagerar.
Page - vad skönt att få hem honom!! Du får se till att nysa ut genom fönstret i fortsättningen.