Ännu en tur med barnkarusellen
Och jag får väl helt enkelt vara mig själv - kanin!
Och jag får väl helt enkelt vara mig själv - kanin!
Moroten, no problems! Men tankeblubblan....kan bli jobbig att släpa på. Du då, ska du komma gul med ett stort smalj?!
Verkar bli en skojig maskerad. Kanske ska vi ändra tema?
nenne - måste in och kolla min statistik.
Besök: 2 645
Oj då!
Bara idag har 3 varit inne varav den första vid 04-tiden. Tror de att jag har porrbilder på min sida?
nenne - jag har ju bilder men det vet dem ju inte förrän de är där inne och kollar. Själv kollar jag upp folk om det är någon som skriver något intressant. Mest kollar jag upp folk på FL för det är bra att ha historik (antal försök etc). Sen har jag så dåligt minne så jag minns inte hur många IVFer vissa ha gjort etc.
Jag som tycker att jag skrivr så jäkla mycket ligger i lä.
AM - same here. Skitdålig på bluffstopp.
Men nu undrar jag varför jag har haft så många besökare? Om ni ligger på 5-800 och jag på närmare 2 700? Verkar konstigt! Vissa kan man se vilka de är och vissa står endast som gäst. De man kan se har jag aldrig någonsin skrivits med (kollade bara den första sidan).
Ni är för roliga, har nu haft ytterligare fyra besök varav en är Page. Har någon av er andra också varit inne och varför kan jag inte se er men Page?
Sjukt många som går in och kollar utan att vara inloggade. Jag har typ 3-10 besökare per dag och gör ingen reklam för mig. Trodde ärligt inte någon alls gick in där och kollade.
nenne - I can seeee you!!!!
Men det är ju galet många som smygläser i sådana fall. Sedan 12:00 har 8 stycken varit inne på min sida som gäst. När började vi diskutera detta?