• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

Tycker just nu hela den här barnprocessen är jäkla trist, lång och tråkig . Konstigt va??!!! Tror jag har en liten höstdipp. Ni vet då man undrar vad man ska bli när man blir stor, vart man ska bo, hur man ska bli klokare/utvecklas som människa etc. Känner att jag har stått still de senaste 4 åren ... först var det bara bröllop i min lilla skalle och sen det här med barn. Galet!

• Lapinette

Telis - hur gick det med din förfråga om att få gå ned i tid? Fick du någonsin något svar?

• Lapinette

Har ju inte enbart suttit på min breda bak utan rest och njutit av livet men rent uvecklingsmässigt har jag inte kommit någon vart. Nennelainen - vad ska vi göra?

• Lapinette

nenne - Telis ska testa.

Har du stora bröst nu igen !!!! Är det dags för BIM?

• Lapinette

Och jag på nummer 9 eller om det är 10. Har fått en superdum tid 15:10 men det är mitt eget fel. Hade först bokat in fredag och glömt bort kundmöte.

• Lapinette

Oj, har nu en man utanför fönstret ...ska kanske tillägga att vi bor på 6:e våningen. Det är nämligen så här att vi har så stora vardagsrumsfönster (ej öppningsbara) så vi får fönstertvätt (fönstrena mot gatan) två gånger per år.

• Lapinette

Nej, ingen bar överkropp (det är troligen för kall ute ...har inte varit ute än idag) och en "gubbe" i typ 60-års åldern. Tittade faktiskt inte så nog då jag försökte se upptagen ut.

• Lapinette

muggles - inga plus här inte.

Liten - läser din story om olika slags barn ... har alltid undrat om man kan beställa ett sånt där lugnt barn?! Undrar ändå mer just nu då det inte verkar bli några egna. Ska kanske fråga när det är dags för adoptionsutredning ... eller vid närmare efter tanke, ska nog INTE fråga.

• Lapinette

Tillbaka från akupunktur och har nu en knöl och öm högerarm. Nålen måste ha träffat något för så här brukar det inte bli. Iallafall så verkade min akup. glad över min tempkurva och mulbade något om gravid och satte en jädrans mass nålar i fötterna, ben + fötter 14 nålar! Totalt hamnade jag nog på 27 nålar idag.

Frejis - 2-3 år känns helt ok för min del (adoption). Visste jag att det skulle ta ytterligare 2 år tills fick barn så vet jag ju att vi hinner med den där trippen till Bordeaux och Californien innan det är dags .

• Lapinette

Frejis - jag har ÄP inbokad vecka 49, min cykel är ju något längre än din fast sist kom den faktiskt 28+2 .

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen