• avil

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

bra,ja du tiden den går!!!

• avil

Jag har rätt sådär "halvlånga" naglar själv,så jag målar de bara med ett ljust fint lite glittrigt lack...

Håret-Ja usch det har jag ångest över!! Har ju haft LÅÅÅNGT hår,nästan jämnlångt ner till rumpan. Trist ,men förvisso rätt lätt att göra nåt fint med.....SEN låg jag på nätterna o fastnade m håret under skuldrorna.luggade alltså mig själv-fick panik o for o klippte mig!! Så nu har jag mycket uppklippt,o inte alls så långt....Detta kan jag inte göra nåt med?!
    Jaja,det får gå det med..
    O eftersom jag ju ska till cypern o inte är bra på ens engelska,så känns det lite hopplöst att hinna fixa frisör där......
    Det får bli som det blir.
    Kan hända att jag bara plattar det.Alltihopa-enkelt o inga krusiduller,jag passar i plattat hår....
    Vi får se.........

Vet inte NÄR jag ska hinna fara o fålla upp klänningen bara?? O så skulle jag ju på makeup store? Måste leja bort barnen hos barnvakt nån gång då det passar men har dåligt m såna..Sen måste jag nämligen ha med mannen så han får se EXAKT hur han ska snöra på mig klänningen .För det är ju bara han o jag! Så han måste med......

• avil

lanovia-ja,jag VET en salong där en svensk tjej jobbar! men vet ej om jag vågar ringa dit...suck.
    Ja,det hänger ju lite ner efter ryggen,men är rätt tunt pga uppklippningen.O på didorna är det ju typ lite längre än nedanför öronen...Bara att det är så ojämt=klippt i etapper!
    rätt smålockigt med.

• avil

kolla in " foaLoKe" s bildgalleri-jag har ungefär liknande frisyr som hennes man!! fast tjockare ser det ut som o lockigare...jag har inte rakt hår! Men det ser ut som liknande frisyr!! ...

• avil

samt längre bak mot ryggen...har jag.

• avil

Har återigen beställt "vigselblankett från min hemförsamling"! Gjort det tidigare ,men har inte blivit gjort...
    Så nu hoppas jag det blir av.

• avil

Ankan80-haha,tror det är många som köpt saker i "onödan"!
    Jag har väl i alla hast köpt ett pärlarmband som jag inte tror jag ska ha...känns något för stort men det kostade bara 99 kr,så det må va hänt .Annars har jag ju knappt köpt nåt!! Inga skor ska jag ju ha ens!!
    Möjligen att jag ska köpa mig en lite,liten mysig "brudväska"! känns lite opassande att ha min stora svarta handväska till brudutstyrseln-även om vi inga gäster har eller så...
    Såg faktiskt en liten söt sak idag på stan,kanske måste köpa den nån gång.....bara så att man kan ha typ ett läppglans i o ev en tampong för säkerhetsskull o så...det var en liten väska alltså......

• avil

Men fru wennerström.vad har du handlat??
    Jag har bara köpt ringen,örhängen,o klänningen o underkläder o kläder till barnen...inget mer.
    Jag är inte en sån som handlar så mycket...nånsin.antagligen därför min blivande man gillar mig ...hehe.rätt ovanligt för att va tjej tror jag!
    de flesta gillar ju att shoppa...men jag är väldigt lite så.

• avil

Vi får inget bidrag ekonomiskt alls!!
    Men det beror ju på att ingen ens vet nåt!
    Min syster fick sitt bröllop betalt av mina föräldrar ,o min mans syskon är ju alla gifta o fick en del i alla fall.Men då vi har hemligt så antar jag att MINA föräldrar kommer att tycka att då får vi "skylla oss själva" o av de får vi nog inget ens efteråt.TROR jag!!
    Av min mans mamma kommer vi säkert få en del i efterskott-TROR jag.Hon blev änka för ett år sen o föräöker nu ge alla barn lite pengar då o då.....så jag kan TRO att vi får av henne.
    Vi klarar oss ju själva o vill ju även det på sätt o vis...

• avil

OJ,kom just på att jag ska nog fara på nån tygaffär o se om de har nåt fint band jag kan sätta runt blomstjälkarna!! Finns såna där nålar med pärlor på med tror ni??
    Tänkte ju bara gå i cypern o köpa några långstjälkade blommor ihopsatta redan,men kan ju sno dit ett band själv?
    Eller?
    Tänkte så bara för att om jag säjer att det är en brudbukett kanske det blir svindyrt?
    va tror ni?

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!