• avil

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Har varit till stan m en kompis.....men kunde INGET handla,band att sätta runt blommorna,o hårklämmor-för då hade hon anat nåt! O vi är ju så hemliga...fasen sikken osis..men trevligt hade vi så klart! åt lunch för 1a gången bara JAG o hon,utan barn...........har inte gjort det på MÅNGA år........
    det ni,man har inte så stora krav då man är 3barns mor på över 30 år ..
    Det var härligt,sen att det var kinamat-friterat gjorde inte saken sämre .ÄLSKAR friterat! handlade typ inget.men bara gick o njöt.
    LITE ångest har jag över hur jag ska hinna fålla upp klänningen ens!?
    men det måste gå.

• avil

lanovia -varför kan hon inte vara med om hon är gravid??
    På ert bröllop alltså.....Gör inget om hon har magen i vädret!

• avil

Lavovia- då har hon antagligen fått ,vid det laget! så hon istället är typ nyförlöst!! ,skulle jag gissa.... O en timmes bilväg är inte så farligt-det har vi med! jag har fått 3 barn,o varit på ett bröllop som höggravid gäst,inga problem alls.......

• avil

Hallå?? Jag är ju helt knäpp?! . Ska ju vigas barfota,så jag har inte köpt några skor alls till vi ska iväg (15 sep), just för att jag ju SKA vigas barfota.
    MEN herregud,jag ska ju ändå gå mellan hotellet o till kyrkan,o sen tillbaka o ut o äta på resturang-så egentligen så måste jag så klart ha en sko ändå!! o jag har INGA finare skor!!
    Har bara svarta gympaskor,svarta sandaler,svarta crocs,o en svart ballerinasko??
    HUR ska jag NU hinna hitta en vit nättare sko-typ ballerina skulle jag vilja ha??
    NU är det ju slutsäsong på sånt-finns väl inget kvar??

• avil

kan ju tillägga att jag ska ha en ivory färgad asperaklänning...Så svarta skor blir INTE kul till .
    MÅSTE hinna till stan o hoppas innerligt de har NÅT ljust kvar i alla fall.......

• avil

Tack för tröset o råd.......men fakta är att jag inte ens TAR mig till stan!!
    vi har ju så långt o jag tar mig inte dit?! Förrän om ett par veckor....o jag har ju vanliga 37 eller 38 i skor,o de storlekarna är ju oftast slut.Det som finns är ju smått o stort,som få har.......
    jaja,det får bli som det blir.......
    jag är ju inte "supernoga" men klart jag vill/måste ha nån dojja att gå i 2 veckor på cypern!!

• avil

nä,dessvärre är jag svår på skor o storlekar...Måste prova.....

• avil

ÄNTLIGEN har jag bokat tid att fålla upp klänningen!! den 22a nästa fredag! SÅ skönt-haft lite panik över att hinna......jaja,nu blir det av.
    dessutom EXAKT en månad före vigseln .....

• avil

Då ska jag bara köpa skor+liten väska+hårklämmor.så är jag klart tror jag!
    Måste också ringa flygplatsen så de fixar nåt att skåla in som man o hustru!
    Hm,så kanske jag bör ringa till vår vigselförättare med!? för att dubbelkolla att hon kommer ihåg oss,så hon kommer o viger oss .

• avil

sandybee-ja,det är ju bra att ha de skor man ska ha,o även underkläder i alla fall BH eller korsett typ......
    Jag ska fålla upp min klänning den 22a,o hon påpekade just att jag skulle ta skor o Bh med.Ska ju vara barfota vid vigseln så skor behövs ju ej för min del-jag tar bara Bhn på mig så ser man hur det blir.

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!