septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
ska försöka fixa band o nålar till att binda blommorna....
o kanske nå slags hårspännen att enkelt bara sätta upp själv.Det kan väl en frisersalong sälja va? tror ni??
ska försöka fixa band o nålar till att binda blommorna....
o kanske nå slags hårspännen att enkelt bara sätta upp själv.Det kan väl en frisersalong sälja va? tror ni??
tro NI de har typ klämmor med små vitaktiga pärlor på friseringar??
Vi har inga butiker eller smyckesaffärer här.....men flera friseringar.
Herregud.måste ju snart fara o fålla upp klänningen!!
hade en mardröm igen inatt att vi hadfe opackat o allt......
ugla-kolla underklädesbutiker!! triump har o säkert fler märken!! har sett nån för typ 599 kr.
Är SÅÅÅ arg o besviken!
Beställde en fin klänning som jag tänkte ha på vår borgeliga vigsel.o en bh.....jaja-glad i hågen så kom paketet nu o jag hämtade det!
DÅ är inte klänningen med-där står "slutsåld"? DET skulle ju ha stått direkt då jag beställde den!! Det brukar det göra då man gör via datorn.
ÅH har ju gått o väntat på den i veckor helt i onödan!!
SÅÅÅ arg!
NÄ,för den måste ha funnits då jag beställde?! För jag har beställt massa gånger förr,speciellt barnkläder-o där står alltid "slutsålt" direkt om det är så-o även ersättningsvara som är liknande det man beställt.
SÅÅ besviken.
Men bhn satt bra i alla fall,tur det i bedrövelsen.
nä inte direkt-skitsvårt att hitta klänning nu! alla tar ju fram höstkläder nu......
har förvisso NÅN klänning som är acceptabel ,men inte vad jag hade tänkt mig ,men det får ju gå.
Ska ju ha brudklänningen i cypern i alla fall-så detta var ju till den borgeliga jag tänkte....
bara bhn o den hade jag beställt...men ja,det var på fraktsedeln det stod slutsålt!
Nä..de har ingen likvärdig...Halens.
mmm.... .jaja.Vi blir väl gifta ändå...
hehe,ja jag blir inte hippad heller!! eftersom vi far o gifter oss hemligt.....tack o lov.vill inte alls ha den "uppståndelsen"!
jag vill köpa min man nåt med!! men har ingen ANING om vad!
han har ej smycken,o vill liksom inget ha......möjligen en fin klocka,men han har det med redan... Han är dösvår att ge saker!!