• avil

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Vi har ju borgelig vigsel på flygplatsen-ska INTE ha nån musik eller nåt.Vigselförättaren får väl prata lite o sen är det klart !!
    för vi kör ju vigselcermoni i cypern sen o där ska vi ha nån låt.

• avil

ÅH! GLAD! de har tid för mig på make up store den 6e sep!! en lördag..
    Var rädd de hade fullbokat!

• avil

vet inte VAD jag vill ha för doft????? .
    Har SÅ svårt att finna MIN doft!
    Är 34 år o söker än.....
    Vill ha en klassisk "mogen" doft -inte för "söt o blommig.
    En lätt som man även kan ha till vardags.
    TIPS tack!!

• avil

Hm,,vår vigselförättare ringde idag! O kollade upp tiden bara men sa också att hon hade kanske annat att göra då,så möjligen blir det nån annan,men det gör ju inget.bara vi blir vigda .Känns så "på riktigt o nära" då man får såna samtal!

Vi var på bröllop i lördags,som var "hemligt" de hade egentligen 40 års kalas,o gifte sig samtidigt.Då kom massa gliringar om att"ni gör väl inte likadant "?? För min man fyller ju 40 då vi far på vår resa-O vi gifter oss ju då... Känns SÅ märkligt att säja-"nä då inte alls".......o så är det precis det vi gör!! .
    jaja...det märker de.

• avil

vår vigselförättare ringde idag o sa att vi måste byta.Oss spelar det ju egentligen ingen roll......Men då jag skulle försöka få tag på den nya så gick inte det,inte idag i alla fall.
    Får försöka på nytt imorron.man vill ju liksom att denne VET var o när osv.Att allt ÄR klart.
    Så jag får prova igen...

• avil

pratat m vår nya vigselförätytare idag. lät trevlig.
    Han kommer vara i vip rummet redan innan 12 då vi ska vigas. Känns tryggt. Men ändå spännande!!?
    sen far vi ju på vår resa. Blir spännande det med!

• avil

Jag har SÅÅ tråkigt .
    Min blivande man jobbar ju borta hela veckor,sen nu i helgen då han var ledig-ja,då hade ju JAG jobbarhelg!
    Åh så trist.
    O nu har han ju farit bort igen.på jobb hela veckan.
    Usch vad jag ogillar att han ligger borta o jobbar.Men man får ju vara glad att man har jobb!! så klagar inte egentligen...Känns bara så trist att vi knappt ses innan vi ju faktiskt blir man o hustru ! Jaja,det är väl så det är bara.

• avil

Ni MÅSTE hjälpa mig-vet INTE hur jag ska ha håret då vi gifter oss?? är ju i ayianapa.o tänkte först bara platta det o ha som jag brukar,det är ju så "jag".Men kanske lite trist?
    TROR ni hotellet kan hjälpa med frisör där? de BRUKAR vara rätt bra på sånt...fixa o hjälpa...
    Har bara lite långt på ryggen,men väldigt uppklippt,så det går inte göra så där klassiska uppsättningar eller låta "änglalockar" hänga ner..
    TIPS-vad gör jag?

• avil

Ickaflicka-massa vitlök och c vitamin! massor! sen te m honung.
    till kvällen ska du ta en kaffekopp m lite whiskey i,o socker o smör ! Inte gott,men ta det som medicin-en sluring bara.lovar att det gör susen.

• avil

Funderar på om jag kanske SENARE då vi är gifta o allt är lugnt,kanske ska bjuda jobbet på tårta.
    Där kan jag ju sätta ett brudpar på toppen-de är inte alltid så fina,men det representerar ju dock vad som hänt! Eftersom vi inte sagt nåt till NÅN.
    Vore lite kul att ta fram på en personalfika....o de lär bli LITE överaskade.O förhoppningsvis glada för mig del.

• avil

Ickaflicka-skönt.Men ta en kopp kaffe MED smör o socker i o lite citron i alla fall då!! det har du nog missat??

• avil

Är rent av glad för att jag fått mens!! Haha,för 1a gången i livet!! Man brukar ju inte så gärna vilja ha det,men nu var det ju perfekt att få det! då slipper jag det ju på vår resa!!!
    Trots att jag fått tabletter att skjuta upp den ,men det är ju ännu bättre att slippa göra det.
    Åh,vet att det är ni inte så intresserade av-var bara så glad o tvungen att skriva av mig!
    Dagen närmar sig m stormsteg.
    På lördag måste vi o fixa de sista sakerna-sandaler till barnen o skjorta till mannen o lite sånt.O jag ska på MAKE UP STORE. Blir spännande!!

• avil

kan inte fatta att man är fru om en vecka ......!!!
    börjar längta mer o mer.

• avil

gottelina-skönt!! jag känner mig inte trygg på det viset-för jag har ju ingen ANING om hur vår vigselförättare i luleå är,eller hur prästen i cypern är?? Det märket jag först där o då ,men känner mig på nåt sätt lugn inför det ändå-det kan ju liksom inte "gå fel"..tänker jag.Gifta blir vi kl 12 nästa måndag...VI vet ej hur vi ska göra eller säja,men det litar vi på att vigselförättaren vet .

• avil

Ja,jisses-det börjar närma sig nu. Känns pirrigt inför resan o packa allt till småpojkarna o så...komma ihåg allt...
    Om 5 dar far vi o jag blir FRU!!

• avil

Min packångest visar sig på nytt på nätterna.Mardröm igen,att vi inte hade packat klart då vi skulle åka...O inte hade vi lämnat hunden till hundvakten heller..Ojoj...

• avil

hjälp...det närmar sig resan nu! Känns spännande.
    På måndag blir jag hustru. haha,har väntat så länge på det.....

• avil

Grattis alla 13e brudar!!!!! o lycka till

själv har jag måndagen att invänta-o sen nästa måndag för att få ta på min brudklänning.

• avil

ja.NU är det nära-imorgonFM far vi!! vigs på flygplatsen .Hoppas allt går bra bara....
    Blev lite strul för VIPrummet där vi skulle vara är inte färdigbyggt-så vi får vara i ett konferensrum istället! jaja strunt samma! bara allt flyter på så blir allt bra..

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!