Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

vad tänker ni brudar köra med för parfym på dagen ?.. har ni den ni alltid har lr har/tänker ni köpt ngn ny?
    jag kör med min "vanliga".. älskar doften så jag kör på den.. använder oscar de la renta's "intrusion"

• Snart fru Wennerström

vilka roliga dagar ni verkar haft! så kul för er, och här går jag och väntar.. blir ganska säkert nästa helg

• Snart fru Wennerström

lanovia; hehe ja jag har också för mig att jag tipsade om ngn sådan .. men nu hittar jag den inte
    .. dock står det om uppdrag här också; www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2879787.html om du orkar läsa igenom hela. Annars om jag får din mail, kan jag skicka dig det jag har sparat här på datorn

• Snart fru Wennerström

grattis till en underbar hippa!

är nog bara jag kvar av oss 6 sep brudar som inte fått min hippa än .. börjar bli otålig, nu får dem komma!!!

Ankan80 skrev 2008-08-25 08:20:38 följande:
    Jag blev också hippad i lördags! Helt underbart roligt trots att det regnade hela dagen Jag hade gett upp hoppet för att det skulle bli i helgen. Misstänkte inte ett skvatt.Skulle precis ta en klunk kaffe när det rasslade till och in kommer mina kompisar. Jag blev helt ställd och sprang in i ett annat rum När jag lugnat mig och ställt mig in på att det var i dag det var dags så käkade vi frukost och jag fick packa en väska med kläder. Därefter blev jag utklädd till clown och fast utan näsan. Ovanpå det en slöja med krona. Jättesnyggt...hrm.Därefter begav vi oss till Malmö och körde Go-cart vilket verkligen är min grej. Hehe...jag vann Sen blev det lunch på kallbadhuset och därefter bastu och bad. Perfekt när det regnade och var lite kallt. Verkligen uppfriskande !!!!Därefter blev det chokladprovning hos en känd tillverkare i Lund samt en liten föreläsning om kakaobönan och dess historia.Sen blev det kanongod mat hos en av tjejerna. Jag fick göra en lerskulptur av min m2b lera. Under tiden skrämde de upp mig med att det skulle komma någon halv nio och att jag nog behövde dricka lite mer för att våga. Hrm, tänkte jag. Jag vill verkligen inte ha någon strippa!Jag fick förbundna ögon och så tog de på mig ett förkläde?!Dock lade jag inte händerna på en strippa utan ingredienserna till en tårta som jag skulle göra. Fick smaka på allt ( nästan) och lyckades undvika kaviaren och chilisåsen. Sen käkade vi den och åt av pralinerna vi fått tidigare.Sen blev det utgång och dans natten lång Det var precis som jag hade velat ha det! Slapp göra updrag och skämma ut mig. Efter kallbadhuset slapp jag clownutstyrseln och fick ha finkläder. Dock skulle jag ha slöjan på mig, men det hade jag gärna
  • Snart fru Wennerström

ja det kan jag göra, men skulle ngn här vilja vara så snäll och hjälpa mig med vilka fler som också kommit till i tråden på sistone som kanske vill vara med på listan ? har nämligen mycket att göra nu i dagarna och jobbar å står i, men om ngn som sagt vill vara vänlig och hjälpa mig att "hitta på" alla så lägger jag tillalla i listan sedan .. ska också hinna kika så snart jag hinner
    Charlotte Mattias skrev 2008-08-25 11:09:47 följande:

Hej Snart Fru Wennerström :)Tänkte höra om du har tid å lust å om det inte är förs ent att lägga till mig på denna lista då jag eller vi oxå gifter oss i september :D närmare bestämt den 13/9 :DÅåååh gud vad jag längtar:)Mvh. Charlotte
  • Snart fru Wennerström

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)
    Angelikasen
    MartonaoPecka

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)
    charmeuse
    charlotte mattias
    2580

14:e September
    Natjens (Turkiet)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)
    Brenda
    Anemia

puuhh, nu har jag gått igenom hela tråden efter alla nya som kommit till i tråden, tog sin lilla stund, men nu ligger alla förhoppningsvis i listan

• Snart fru Wennerström

lanovia: ja jag vet, shit snart händer det!
    lanovia 08 skrev 2008-08-26 08:23:30 följande:

6 sept brudar, idag har vi bara 11 dar kvar!!! tjoho!!
  • Snart fru Wennerström

tack .. ja det var jobbigt, men som trådstartare så kändes det som att de låg på mitt ansvar ändå .. nu är det gjort iaf
    Fröken förväntan skrev 2008-08-26 09:26:31 följande:

OJ, vad duktig du är FruW. Jag började göra det igår när jag såg ditt trådsvar men jag GAV UPP! Bra jobbat .
  • Snart fru Wennerström

igår blev vi färdig med uppdragen..
    vi har kvar att:
    - skriva ut resten av alla festprogram,
    - några gästpresentationer är också kvar (som skall ligga på tallriken)
    - köpa all mat, snacks, å annat (de gör vi 2 dagar före)
    - tvätta och mangla alla lakan
    - besöka sömmerskan nästa vecka för att se hur de slutgiltiga broderierna blev

• Snart fru Wennerström

gjorde även små godispåsar som priser till vår tipsrunda igår. Köpte lösgodis som jag la i cellofanpapper och knöt med ett presentsnöre runtom. Hoppas alla kommer gilla våra "kärlekspåsar" som innehåller; gelehjärtan- både sockrade och osockrade, och pussmunnar

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!