Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

precis, man spar vad som går
    Fröken förväntan skrev 2008-08-04 20:27:22 följande:

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-04 19:13:26 följande:Har lejt min syster för att fixa fransk manikyr... blir på mina egna naglar. De är inte världslånga men lite lagom sådär. Har kört med förstärkningslack hela sommaren . Hursom valde jag att spara in lite på den posten.
  • Snart fru Wennerström

ok, tror det är ganska normalt pris, kanske en aning billigare. har precis testgjort mina naglar med fransk manikyr för första gången, med just sånna där klisterlappar, blev ganska bra för att vara första gången, få se om jag är bridezilla nog och lägger ut en bild .. hehe. jag körde föressten med depend, dem har bra grejjer, köpte sånt där kit.

hm, evergreen? kan jag söka på det, är det ngn grupp lr?.. haha lite lost

Kärlek08 skrev 2008-08-04 21:02:24 följande:
    Jag går till en av min sons dagiskompisars mamma som kan göra naglar med UV-gel, betalar 450 kr för det har ngn koll på om det är billigt eller normalt pris? Ska faktiskt inte ha fransk manikyr, tvekade länge men bestämde mig för att jag kan göra det själv dagen innan om jag ångrar mig. Ett tips är att det finns några slags klisterhalvmånar som man kan sätt på nageln så man får en skarp snygg rand på den vita tippen. Isadora tror jag som har dem. Be ngn sätta fast dem åt er så målar ni lätt sedan. Jag har använt sådana och tycker de funkar bra. Ser lite skarpt ut precis efter men målar man hela nageln med ett ljusrosa7hudfärgat lack som topplack blir det skitsnyggt.
    [/citat]
    Kärlek08 skrev 2008-08-04 21:03:32 följande:
    [citat]
    fru W: vad sägs om instrumenatl musik, lite åt evergreen-hållet? det "stör" inte så mkt men ger en trevlig känsla.
  • Snart fru Wennerström

det har rasslat på bra i den nya tråden för idag, redan 40 inlägg, ganska bra för att ha startat den kl 16 idag .. det märks att det närmar sig.. och nu närmar jag mig sängen, imorrn har jag mycket att göra, ska bla till sömmerskan. godnatt på er tjejjer!

• Snart fru Wennerström

cattapulten; jag skall ha uppsatt, i ngn form, vet inte riktigt hur än, men liknande ngn av bilderna i galleriet!

lanovia; jag hoppas vi får några tal, men det är inte så att musiken kommer spelas högt, bara lite sådär i bakrunden. Sedan kommer vi spela upp vår musik via annläggningen som vår kakaokevärd har, så jag ska försöka synka ihop honom och toastmadame, och se till att han är uppmärksam så att han kan sänka musiken om det skulle behövas när ngn pratar

• Snart fru Wennerström

jag har också haft långt hår, men som er alla andra också klippt av det! önskar jag hade min systers hår, hon har pippirött hår, fast lite starkare färg, långt, ända ner till rumpan och tjock och lockigt... jag skulle dö för henne hår, hon kommer vara superfin som tärna

kärlek08, du fick mycket gjort igår, och kommer få idag. Vilken sömmerska går du till? jag ska till min sömmerska idag, ska bli spännande och se om jag kommer i klänningen ska förövrigt också färga mitt hår guldbrunt .. med lite slingor i, som jag brukar ha det, men nu har det blivit så väldigt solblekt o urtvättat och liknar mer min naturliga hårfärg.

• Snart fru Wennerström

så nu finns det en bild på mina "test" naglar som jag gjorde igår

• Snart fru Wennerström

tack! jag jag blev nöjd, och de e tur att smaken är som baken -delad

Kärlek08 skrev 2008-08-05 11:37:52 följande:
    tjusigt det ser skitsnyggt ut, som om de gjorts på salong . Lite spetsiga för min smak men som sagt, smaken är ju olika och huvudsaken att du är nöjd.
  • Snart fru Wennerström

skonie; jättefina naglar!.. hm, vet du hur dem får dit glitterkanten, är det också bara ett nagellack lr?

• Snart fru Wennerström

jag har nästan inte gjort annat än köpt på mig saker jag inte har ngn andvändning för. kommer han överflöd med saker att sälja sen, har redan nu!

• Snart fru Wennerström

ok, då vet jag

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!