septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
precis, man spar vad som går
Fröken förväntan skrev 2008-08-04 20:27:22 följande:
precis, man spar vad som går
Fröken förväntan skrev 2008-08-04 20:27:22 följande:
ok, tror det är ganska normalt pris, kanske en aning billigare. har precis testgjort mina naglar med fransk manikyr för första gången, med just sånna där klisterlappar, blev ganska bra för att vara första gången, få se om jag är bridezilla nog och lägger ut en bild .. hehe. jag körde föressten med depend, dem har bra grejjer, köpte sånt där kit.
hm, evergreen? kan jag söka på det, är det ngn grupp lr?.. haha lite lost
det har rasslat på bra i den nya tråden för idag, redan 40 inlägg, ganska bra för att ha startat den kl 16 idag .. det märks att det närmar sig.. och nu närmar jag mig sängen, imorrn har jag mycket att göra, ska bla till sömmerskan. godnatt på er tjejjer!
cattapulten; jag skall ha uppsatt, i ngn form, vet inte riktigt hur än, men liknande ngn av bilderna i galleriet!
lanovia; jag hoppas vi får några tal, men det är inte så att musiken kommer spelas högt, bara lite sådär i bakrunden. Sedan kommer vi spela upp vår musik via annläggningen som vår kakaokevärd har, så jag ska försöka synka ihop honom och toastmadame, och se till att han är uppmärksam så att han kan sänka musiken om det skulle behövas när ngn pratar
jag har också haft långt hår, men som er alla andra också klippt av det! önskar jag hade min systers hår, hon har pippirött hår, fast lite starkare färg, långt, ända ner till rumpan och tjock och lockigt... jag skulle dö för henne hår, hon kommer vara superfin som tärna
kärlek08, du fick mycket gjort igår, och kommer få idag. Vilken sömmerska går du till? jag ska till min sömmerska idag, ska bli spännande och se om jag kommer i klänningen ska förövrigt också färga mitt hår guldbrunt .. med lite slingor i, som jag brukar ha det, men nu har det blivit så väldigt solblekt o urtvättat och liknar mer min naturliga hårfärg.
så nu finns det en bild på mina "test" naglar som jag gjorde igår
tack! jag jag blev nöjd, och de e tur att smaken är som baken -delad
skonie; jättefina naglar!.. hm, vet du hur dem får dit glitterkanten, är det också bara ett nagellack lr?
jag har nästan inte gjort annat än köpt på mig saker jag inte har ngn andvändning för. kommer han överflöd med saker att sälja sen, har redan nu!
ok, då vet jag