Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

De va inte så mycket att läsa ikapp

ooh, det gick suuperbra med prästen, lyckades på något förvånat vis inte komma en enda tår .. kommer nog dessto med när det är dags!

lillsnufflan;
    ok.. skadar inte att fråga

fröken förväntan;
    TACK!.. otroligt bra tips!

• Snart fru Wennerström

det har jag redan gjort .. dessutom en top coat(oriflame) som man stryker över ovanpå den vanliga mascaran som gör den extra vattenfast.. lär behövas

Lillsnufflan skrev 2008-08-08 20:02:24 följande:
    Snart fru Wennerström skrev 2008-08-08 19:56:53 följande:Jo, jag ska definitivt införskaffa en vattenfast mascara inför den stora dagen. Jag är jätteblödig.
  • Snart fru Wennerström

det som mest kommer göra att jag brister under vigseln är solosångerna.. pratade med vår vän för några dagar sen och hon tränar för fullt .. hon kommer kompa sig själv med sin synt, och hon gör alltid låtarna till "sina låtar" genom att göra om dom, och jag älskar när hon lägger på stråkar mm.. blir sån inlevelse, iaf hann hon knapp ta några toner innan jag börja snyfta på telefon..

• Snart fru Wennerström

ngn av er här som har bilder på frisyrer med slöja?

• Snart fru Wennerström

HAHA!.. ja jag ska iaf vara brud på dagen

Lillsnufflan skrev 2008-08-08 22:11:25 följande:
    Snart fru Wennerström skrev 2008-08-08 20:56:23 följande:Oh, vad bra. En sån måste jag försöka få tag på. Så slipper jag kanske pandalooken.
  • Snart fru Wennerström

de e möjligt att det är onödigt, men nu är det så att jag har kontakter som säljer oriflameproducter och har fått denna gratis, så då kan jag lika gärna ha den över, för att gardera mig.. utifall.

Skonie skrev 2008-08-09 09:42:50 följande:
    Är det inte onödigt att lägga pengar på en toper till en vattenfastmascara..? Tårta på tårta liksom. Klarar inte en vattenfast mascara tårar så är den inte vattenfast, eller?
  • Snart fru Wennerström

IDAG är det exakt 4 veckor kvar för oss 6 september brudar

• Snart fru Wennerström

hihi.. låter spännande, berätta mer
    Tutik och Prasart skrev 2008-08-09 12:52:43 följande:

Hihihh....I går blev jag hippad av mina vänner.... det var jätte roligt.Kan bara säga att jag är öm och att jag har en sprac tatuering på en lustig plats....
  • Snart fru Wennerström

ju mer vi funderat och diskuterat så har vi också bestämt oss för att skippa morgongåva, av samma skäl som lanovia.. spar hellre det till resan ..

• Snart fru Wennerström

fniss fniss.. låter som du hade en superskoj dag med dina vänner
    Tutik och Prasart skrev 2008-08-10 01:08:59 följande:

Min sambos bästa syster sa att vi skulle på lunch.Och när vi skulle ta av buffen kom det först en kompis och sen kom det en till.Vilket lustig samman träffade sa de och skrattade lite.Då började jag fatta vad de hade tänkt sig att hitta på.Efter lunchen blev det att jag fick säta mig i bilen och fick en ögon bindel på mig och så åkte vi.Det ända de sa var att jag skulle till en soptip för att sorteras. Där var oxå min brors sambo.Jag hamnade på en bodgård där jag skulle rida.och i dag har jag ont i rumpan och sitt musklerna.sedan blev det in till stan igen för att få lära sig sminka.hur bra som hälst för jag kan värkligen inte det.efter detta blev det skumpa och kex.Några timmar senare blev det en utgång med att äta rida på en sådan där maskin som är en tjur som man ska se hur länge man klara att sitta på.Och så fick jag en tatuering.Som siter i 3-4 dagar, ovanför brösten. Min sambo blev lite fundersam när han fick se den.Det är en bild på stålmanen märket.hihihi... men jag hade så grymt kul, och jag har så ont i rumpan....Snart fru Wennerström skrev 2008-08-09 13:02:39 följande:
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!