Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

vi har småpyssel kvar, sedan ska vi skriva ut festprogrammen. igår blev bordsplaceringen äntligen färdig! idag ska jag och en vän vika servetter

Skonie skrev 2008-08-20 07:21:15 följande:
    Är det bara vi som är klara? (förutom väderbiten då)
  • Snart fru Wennerström

gud så jag lääääängtar nu.. tycker tiden går så sakta.. kan knappt koncentrera mig på något!

• Snart fru Wennerström

är nästan stensäker på att jag får min hippa nästa helg, är för listig
    jag som ville ha den nu till helgen, men jag får ju en iaf

• Snart fru Wennerström

hihi.. de e bara dem som inte riktigt tänker på vad dem säger, men inget är 100%, dem behöver inte dyka upp nästa helg för det, dom kanske bara vill att jag ska tro de
    Fröken förväntan skrev 2008-08-20 22:39:57 följande:

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-20 22:21:26 följande:Man får inte hålla på och försöka vara listig, fy dig
  • Snart fru Wennerström

ankan80;
    fin tiara! enkel å söt så som jag gillar
    jag har det oxå tråkigt, längtar så mycket, men tiden går så sakta.. inge jobb här heller

Ankan80 skrev 2008-08-21 14:19:15 följande:
    Va tråkigt jag har det....händer inget på jobb Och inte något här heller.Har iaf köpt en tiara nu på köp o sälj ..159 kr.Tyckte jag var lagom pris. Finns i galleriet.
  • Snart fru Wennerström

så mysigt!
    vi åker uppåt imorrn, då ska jag även på konsultation för hår och smink, ska bli skoj
    sedan ska vi också mysa resten av helgen

matildaochniklas skrev 2008-08-21 14:43:08 följande:
    Jättefin tiara, ankan!Jag och min m2b ska åka bort idag och kommer hem på lördag. Vi ska bo på hotell, äta gott och bara mysa Ska bli så härligt med lite tid tillsammans.
  • Snart fru Wennerström

ooh, vilken fin!!.. ok om jag lånar den lite ?.. som jag kan visa frissan imorrn, för lite inspiration?

Ankan80 skrev 2008-08-21 14:53:26 följande:
    Vad tycker ni om bilden på frisyren i mitt galleri?Jag har varit inne på "bubblor" tidigare, men tycker nog detta blir finare. Mer stilrent.Plus att mitt hår är idiotsvårt att sätta upp.
  • Snart fru Wennerström

tack

Ankan80 skrev 2008-08-21 15:22:04 följande:
    Hehe...klart du får Snart fru Wennerström skrev 2008-08-21 15:08:55 följande:
  • Snart fru Wennerström

Grattis lanovia, va kul för dig!

lanovia 08 skrev 2008-08-21 19:53:01 följande:

YES!!! Kompisen har fått en dotter idag. Är så lycklig att tårarna bara rinner. Min älskade vän har fått en liten underbar dotter. Hon ringde så fort hon kunde för att meddela att de kunde komma på bröllopet. Bara några timmar efter förlossningen Det får mig att ana att hon verkligen vill komma, för jag hade mer räknat med att hon skulle vänta åtminstonde en dag. Oh vad jag är glad!
  • Snart fru Wennerström

Nu har jag varit hos frissan, känns helbra!.. nu kan jag känna mig lugn
    bilder på provuppsättningen finns i galleriet .. dock kommer frisyren vara mer "uppbullad" mitt på huvudet för mer 50-tals stuk på frisyren, men detta var ju bara ett prov så att säga. Är jättenöjd!

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!