9 kilo på 28 dagar?
Hej. Har sett mycket om dieten "one week" nu. Vill tappa vikt och är intresserad på att prova.
Tänka dock höra mig för här först- Är det ngn som har testat?
Hej. Har sett mycket om dieten "one week" nu. Vill tappa vikt och är intresserad på att prova.
Tänka dock höra mig för här först- Är det ngn som har testat?
Bantarn,
är det pulverdiet alltså?
Kanske lite OT, men vill tipsa lite. Jag byter 1-2 mål per dag mot pulverersättning. Måste puffa lite för Cambridge! När man kör den i mixern med is så blir den helt fluffig o smakar somen milkshake! På riktigt! Allevo o tex Naturdiet bli ju aldrig sånna hur mycket man än vispar dem. Så mitt tips är Cambrigde. Tjocka, flyffiga, mättande och goda. Går super bra att mixa olika smaker tex choklad/banan, jordgubb/vanilj. Värma chokladen o ha lite kanel o kardemumma i Här ifrån köper jag mina. www.viktklubben.nu
Tipsar också om Cambridge" har funkar hur bra som helst för mig och smakar faktiskt ganska gott (i vart fall i jämförelse med alla andra liknande produkter)!! Har kört det lite av och till under våren och däremellan ätit himla onyttigt ibland, men ändå gått ner 12 kilo. Och jag var normalviktig till att börja med, ville bara få bort trivselkilona. Nu byter jag ut 1-2 mål om dagen för att tappa lite till innan bröllopet, men tycker inte att det varit svårt att hålla vikten faktiskt.
Vad är det här One Week? Är det måltidsersättning?
Förresten, 9 kilo på minde än en månad låter absurt mycket! Då ska man nog vara ganska överviktig från början så det finns att "ta av". Ju minde man väger, desto svårare att gå ner och ju mer man väger desto snabbare går det, i alla fall i början...
Håller med om Cambridge. Jag kan bli grymt sugen på jordgubbsshaken som man helst ska köra med stavmixer. = Gott!
Jag håller oxå med om Cambridge. Smaken slår allt annat!! Det är bara priset som är det dubbla.. Modifast är oxå helt ok.
Allévo har jag köpt hallon-banan och mixat med frysta hallon el jordgubbar, lite limekoncentrat och lite minimjölk. Dricker man den iskall så slinker det ner. Den sandiga känslan är fortfarande kvar, men inte alls lika påtagligt..
Vanilj med lite kakao o kanel i då? Jag kör alltd mina i mixerna med is. Länge! Då blir de som milkshakes och blir riktigt tjocka! Gott!
Det är flytande som man ska blanda med vatten.alla som har provat den säger att det är det värsta dom har smakat. fårse. Jag börjar imorrn ;P
Cambridge är dyrare, men man ska väl bara ta tre påsar/dag? Allévo ska man ta fem påsar/dag. Då blir det inte lika stor prisskillnad. Men det känns tufft att behöva punga ut med så mkt pengar på en gång. Jag har nu ett paket med 18 påsar för 419:- som väntar hos min konsulent. Phhuhh, men jag vet ju att det funkar. Måste bara komma igång = SVÅRT!!