• MulleNuh

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Jo det är ju det mest sunda att göra! Det kanske är lätt hänt att det blir ett MÅSTE tillslut om man håller på att köra med tester och grejer..

Ninnispinnis skrev 2008-10-07 12:22:49 följande:
    Gud vad mycket man ska tänka på! Trodde det bara var att tuta och köra och hoppas på att pricka in ÄL...
  • MulleNuh

Mjooo har hört nåt om det med könen också! Men vill man verkligen ha barn så kanske man struntar i könet?!

ingenjörsbruden skrev 2008-10-07 13:22:38 följande:
    Fasen osså...jag som såg framemot att träna på handstående!! Är väl tur att man alltid får många orgasmer......borde ju öka våra chanser något iallafall!! Ja bara pricka in ÄL blir spännande....får kanske ta o köpa några stickor o testa denna månaden.....Har hört någonstans att man kan påverka vilket kön det blir på barnet......Tydligen så är det så att y-spermierna är snabbast....men lever inte så länge......medans X-spermierna är långsammare o kan leva länge o ligga på lurpass i äggledarna! Så kontentan av detta är att om man önskar en pojke....så ska man undvika sex dagarna innan ÄL o köra massor direkt på ÄL! O vill man ha flicka så sexar man innan ÄL! Vet att minst 1 tjej här på BT kan bekräfta att detta stämmer till 100%....iallafall för henne!!
  • MulleNuh

Jag körde 1 månad med stickor.. Eller jag köpte cb´s digitala. Sen lärde jag mig. Jag blev alltid gravid på dag 14!

ingenjörsbruden skrev 2008-10-07 13:27:35 följande:
    Japp...bara det är friskt!! O håller man koll på när man har sex så kan man ju ev verifiera resultatet senare!! Hur höll du koll på ÄL? Stickor?
  • MulleNuh

köp ett ÄGG!! Då kommer du flyga upp i taket! mohaha.

bollabong skrev 2008-10-07 13:32:24 följande:
    Hur lyckas du med det?!? Har svårt att ens få en gång!!! men då är vi lite nya för varandra så spänner mig kanske lite men ändå! Och ja.. Vi ska inte ha barn NU snubblade in i tråden
  • MulleNuh

haha ja en liten grej som vibrerar!

chamor skrev 2008-10-07 13:36:07 följande:
    Ägg?
  • MulleNuh

nähä!!! haha inte finns dom på apoteket!?

Ninnispinnis skrev 2008-10-07 13:37:29 följande:
    Finns på apoteket!
  • MulleNuh

VA?!? Alltså dom säljer porrägg? På apoteket? hahaha.. Det hade jag ingen aning om! Vart? Under intima hyllan eller vad?

Ankan80 skrev 2008-10-07 14:21:09 följande:
    Jo, de har börjat med det *visslar och tittar uppåt*
  • MulleNuh

*måste kolla*
    Jag har iofs redan mitt gulleägg! Kosta skjortan men det är det värt!

Ankan80 skrev 2008-10-07 14:25:03 följande:
    Jag vet iofs inte om de har exakt de där, men de skall sälja sexleksaker/hjälpmedel iaf...
  • MulleNuh

Alltid när vi är tillsammans!! Har blivit som en DROG! Måste nog lägga den i lådan lite tror jag.

chamor skrev 2008-10-07 14:34:39 följande:
    Använder du det mest när du är ensam eller när ni är tillsammans?
  • MulleNuh

Så olika.. Nu denna graviditet jag är i nu kände jag illamående tidigt!! Innan jag visste att jag var gravid.

Ankan80 skrev 2008-10-07 15:47:44 följande:
    När känner man eg. av de första symtomen?Är det kring BIM? Efter, före??
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3